Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-06-26 10:04:39 följande:
    PUSS KyssTungan ute
    kram
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 10:17:23 följande:
    Lyssnar på Johnossi.. underbara juh!!! TACK för tipset! Sådan där musik som e lite svår att hitta tycker jag!
    jag har inte lyssnat så jättemycket på dem, men What´s the point har rullat om och om igen mååånga ggr nu.

Jag får lyssna in mig lite mer på dem senare.
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 10:22:28 följande:
    Skäms Jag e liiiiiiiiiiiiite dålig på att verkligen Lyssna på musik.. har den på o tycker den e skön o har inte en aning om vad de sjunger om.. men den skivan påminner om lite äldre musik som man lyssnade på förr, en stil som liksom försvann ett tag UNDERBARA!!
    jag är tvärtom, jag vill lyssna på musik, det är sällan jag bara har på nåt i bakgrunden. Iofs så när jag städar och så så kör jag ju igång en cd skiva, men i övrigt är det sällan jag har bakgrudsmusik på.
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 10:27:28 följande:
    Mmm..har förstått det.. =)

Jag tappar fokus så fort..sönderstressad ensamstående småbarnsmor som blir distraherad av söt pojke du vet Tungan uteFlört
    eller dotter som skapar kaos
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 10:31:34 följande:
    *hehehehe...mmm..det gör hon juh iofs också..du skulle se henne rum nu ;P Men när jag väl sätter mig vid datorn o sätter på musik så e det en söt pojke som distraherer mig Flört
    Bosse?
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 10:37:13 följande:
    MMmmhmmmm...PRECIS! såååå sööööööööööööt liten pojk!!! Sen har han juh en otroooligt gooo husse också, vilket gör det ännu mer distraherande Tungan ute
    He he,
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 10:45:30 följande:
    *hehehehe...e herrn dålig på att ta komplimanger?? ;P Eller bara skraj att erkänna dem.. ;P
    ovan att få kan jag väl säga.
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-06-26 10:46:54 följande:
    määääää vilket krav du ställer....De är ju killens jobb ju orkar inte fixa de själv idag
    ville du också ha frukost på sängen
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-26 10:50:36 följande:
    Då e det bäst vi övar då ;P

Herrn e en väääldigt trevlig ung man, som står ut från mängden och imponerar MKT med sitt sätt och sina åsikter och tankar och funderingar!!
    Man tackar man tackar,

och jag får väl säga, right back at ya
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-06-26 11:03:58 följande:
    hehehe njeee de va inte de ja syftade på
    vad syftade du på då?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D