Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-08-08 15:11:19 följande:
    annars FÅR ja vänta tills han gör det och ja vet at då blir de aldrig gjort bättre ja fixar de så ja ser va som är mitt och hans... de är proslin och skit som ska packas.. annars låter han de stå här i 1 år till....
    Bääähh
  • sugar rush
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:11:53 följande:
    Superbra träning för rumpan.Skrattande
    maglyft är oxå bra för rumpan *just so you know girls*
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-08 15:14:25 följande:
    man kan ju tro att du har rakat får förut
    rår?? näää..... Hår,,, aaa Drömmer
  • sugar rush
    sugar rush skrev 2010-08-08 15:18:13 följande:
    rår?? näää..... Hår,,, aaa Drömmer
    Får ska de stå inte rår
  • sugar rush

såhär är det.. ang att kasta ut andras saker...

i detta fall FÅR sonen enligt lag inte ställa ut exets saker.. eller dom får stå ute men de får ej förstöras för då kan exet anmäla HENNE för det OCH får rätt till ersättning..
    hon får heller ej kasta sakerna... så egentligen är hon fast.. antingen försöker hon få honom att packa o sen he upp de på vinden, ELLER så måste hon göra det själv om hon inte vill ha de inne...

sant, ja
    SJUKT JAAAAAAAAA!!!

• sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-08 15:19:53 följande:
    ja du rår ju inte för att det blev fel
    hahaha, fyndigt värre
  • sugar rush
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:17:59 följande:
    Maglyft?

"Ryggsäckar e packade med mer än blott en grej, allt som du behöver kan jag plocka fram åt dig, ryggsäck, ryggsäck, ryggsäck, ryggsäck, yeah"
    ja du vet.. man ligger på mage,, o så lyfter man upp överkroppen.. då spänner du rumpan.. kanske heter nå annat men ja kallar de maglyft...

bäckenbottenträning är oxå bra för dom musklerna... men de pratar vi inte om här för då kommer nån sexgalning att kunan misstolka detta och attackera..
  • sugar rush
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:22:46 följande:
    Jösses, men om hon packar sakerna ovarsamt då, då har hon ju packat sakerna, inte hennes fel att de gått sönder, eller?
    hon får inte medvetet ha sönder några saker.. det kan tyvär vändas emot henne sedan
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-08 15:23:03 följande:
    ja visst är jag fyndig
    jajjemän,, var hittar man en sån som du?? på fyndlagret??
  • sugar rush
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:24:46 följande:
    Menar du armhävningar, då¨ligger man ju på magen och lyfter överkroppen? Obestämd
    nä man har armar längs kroppen.. och sen lyfter man upp överkroppen enbart med hjälp av magmuskler och ryggmuskler...
    när du gör de så spänner du även skinkorna...

armhävningar är INTE min grej...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D