• MrC

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Moonis skrev 2013-09-26 13:46:26 följande:
    Har nog svårdresserade barn Eller bara sällskapssjuka Tungan ute
    Hur fungerar hot? Management by fear?
    Mutor?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2013-09-26 13:57:57 följande:

Gamla hunden dog, och våran nuvarande vakna upp när husse vaknar och han i sin tur är en riktig morgonpigg människa .
    Nej? Dog Lissi? Sorgligt, men hon var ju kanske inte den piggaste. Den rasen brukar inte leva allt för länge heller och hon var ju några år.
    Vi hade en likadan och den blev väl bara 6 år tror jag. L var väl 12?
  • MrC
    Hoffa skrev 2013-09-26 14:19:25 följande:

Försökte hota min dotter med att bära henne i tårna till sängen om hon inte gick o la sig. Barnet brast ut i glädje o skrek "tårna pappa, bär mig i tårna".
    Så nu fungerar det som muta i stället kul nästan jämt är dom, utom när man bli väckt av ett pekfinger i ögat vid 05.....
    LOL!
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2013-09-26 16:33:52 följande:

Jag hotar med att sälja Cajsas ponnyer om hon inte lyder!
    Till Findus? Förvånad
  • MrC
    Planta skrev 2013-09-28 14:48:36 följande:
    Mannen som gav åsnan ett ansikte..
    På internet kan man vara vem som helst. Snäll, hjälte, trevlig, bäst osv. Ändå väljer så många att vara idioter! Märkligt.

Min dag: Städa, diska, plocka svamp, träna, kolla på hockey (tv) och åka till stan för att dansa.
    YES!
  • MrC
    Isnogood skrev 2013-09-28 15:28:53 följande:

Jo, aningen märkligt Obestämd

Låter som att du har en bra dag  
    So far so good. Min inneboende drog iväg med sina barn, så nu är det tyst iaf.
    Nu börjar matchen också!
  • MrC
    Isnogood skrev 2013-09-28 17:31:47 följande:
    Du har fortfarande inte insett att vi inte imponeras..?
    Förvånad
  • MrC
    Isnogood skrev 2013-09-28 17:53:24 följande:

F´låt Skäms

Imponerades du? 
    Jag är imponerad av att Clownen orkar.
  • MrC
    Isnogood skrev 2013-09-28 18:22:21 följande:

Hu... ja.

Fast nu har han ju sällskap av herr snabel, de kanske kommer att bli goda vänner nån dag Solig 
    Hihi. Vi är alla vänner med herr Schnabel!
  • MrC
    Hoffa skrev 2013-09-28 21:38:25 följande:

På tal om herr Schnabel, kan inte låta bli att ladda upp en bild jag tog på safari för några år sedan..... 

Dra ballen i gruset, bokstavligt talat Förvånad Och nej, den är inte snodd...  
    Haha. Hummm. Man får vara glad för det lilla man har!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D