• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

1Barn skrev 2010-06-08 22:41:26 följande:
    Hahaha, ja då är vi 2, som när min dotters mamma hota med att ta henne ifrån mig så blev jag så arg att jag börja gråta...men de är om jag blir riktigt frustrerat arg...då blir jag helt katatonisk och kan inte göra ett skit...men som sagt, de händer så sällan, jag är en väldigt lugn person i sättet annars.
    Jag hatar när man blir arg o börjar gråta o folk tycker synd om en o man bara säger snyftandes att "jag är arg!".. O ingen kan ta en på allvar... Skrikandes
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-08 22:42:39 följande:
    Ja de är en jävla skit dricka :(
    Ja, det är inge bra alls... Men ändå så gott.....
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-08 22:44:37 följande:
    Oj. Ja vissa blöder ju mer än andra :-P du får andvända tampong, kork, binda och plastikpading
    Ja o om man redan blöder mycket o så sätter man in en kopparspiral för man inte riktigt kommer överens med hormoner så blöder man ännu mer.. Jeij!
    Tampong + binda får räcka.. Blir så komplicerat med ännu fler grejer liksom..
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-08 22:48:49 följande:
    Ja! jag vet, men de är inte lätt att veta eftersom du gråter, tänk dig då ett ex til mig var likadan som mig, förstå frustration gentimot varandra om den ena var arg så den andra grät och den adra försökte trösta och tvärtom, vi lärde ju oss de tillslut men de var jätte svårt i början.
    O så lägger man till min fina egenskap att jag lätt börjar gråta om nån annan gråter.. Vad kul det skulle bli... Gråtkalas
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-08 22:49:30 följande:
    ssscchh hehehe...jag har ingen cola hemma ju men är jätte sugen på de
    Jag oxå... Det är ditt fel för du började prata om det..
  • Majuuu
    nu1mlock skrev 2010-06-08 22:50:05 följande:
    1Barn skrev 2010-06-08 22:33:09 följande:
    Jag få be dig om ursäkt Nm1lock.
    Då är vi nog fyra, skulle jag vilja påstå. Jag har inga som helst problem med att hålla mig lugn och det är otroligt svårt att få mig förbannad. När det väl händer så behåller jag dock fortfarande lugnet och "pratar omkull" personen i fråga istället. Jag bråkar med ord och kunskap - inte med hot och våldsamheter.

Våld är för folk som inte har vett nog att kontrollera sig själva.
    Så vi är 4 lugna personer här... Men du börjar väl inte gråta som en del av oss?
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-08 22:51:20 följande:
    Hahahaha, ja! ingen ide med en penis, den är ändå inte tät i kanterna :-P
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-08 22:55:56 följande:
    Hahaha, Perfekt, skulle nog bli en rolig syn tror jag bestämt
    Ja verkligen. Men jag är iaf inte lika illa osm min mamma som knappt klarar av att gå in på en flygplats utan att börja gråta.. Hon blir så känslosam när det är så många som träffas o skiljs åt liksom... Eller jag kanske inte ska säga så mycket.. Har gråtit ett antal gånger till "stilpoliserna".... Skäms
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-08 22:56:42 följande:
    Hehehe, *slap myself* får se till att hålla tyst jag ibland!
    Bra att du läxar upp dig själv!
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-08 23:02:50 följande:
    Oj, ja då har du lätt för att gråta, men inget fel i det, lika bra att gråta som att skratta...så bara +
    Ja det är skönt att gråta ibland. Precis som det är behövligt att skratta tills man gråter ibland oxå..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D