Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-06-24 22:02:52 följande:
    hehehe fick precis se snyggingen ja smsar med ååååå han var de INGE fel på
    Se där ja, kör hårt nu.
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 22:11:32 följande:
    Me don't like att vara till besvär.. Här trodde vi att vi kommit på ngt roligt juh... var juh inte meningen att uppehålla dig...Skulle juh bara vara en rolig grej..Tänkte inte så långt att du e upptagen med din buggpremiär juh =)=)=)

E bättre du fokuserar på den i stället så får vi ta FL-smålandsträff ngn annan gång.. Visingsökryssning va kanske en bättre idé =)
    Men gumman,

du läser ju alldeles för mycket i det jag skriver. Besvär? Vem säger att det skulle vara ett besvär?

Hmm, hade inte MP lite problem med de där kryssingarna till Visingsö?
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 22:20:24 följande:
    Ja du..lät som att det var så ni tyckte om nybörjare, att det var ett påhäng att behöva dansa med en sådan...

Joo..det var visst så...humm..ja,ja..vi får väl hitta på ngt annat framöver... ngt kan vi väl kanske komma på som alla uppskattar..
    nej nej, en nybörjare är per automatik ingen dålig dansare,

det jag hänger upp mig på är dålig taktkänsla och dålig närvaro, det är nåt helt annat.

men först ses vi på onsdag
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-24 22:53:34 följande:
    Lillkillen återhämtade sig nån gång under natten... jag däckade vid 3:30 Obestämd efter en förbannat sen dusch han vart glödhet i huden och skrek om blöjbyten och leksaker.. hmmm? Så det var mest troligt för mycket sol igår.. idag har han fått vara inne en hel del på dagis Solig
    Cee skrev 2010-06-24 22:48:45 följande:
    KRAAAAAAAAAAAAAAM min käääära småländska!! Hjärta
    Kraaaaaaaaaaaaaaam blivande partner in crime... vi ska ju filma AC in action
    AC, fan, mitt gothnamn glömdes inte bort under natten
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 23:02:36 följande:
    Usch då,,.stackars liten!!! O stackars lillkillen med ;P Hoppas det blri en betydligt lugnare natt i natt då..så ni får sova ut ordentligt!!

*hehehe... ja,d et var juh just det att jag börjar dra mig ur det.. kanske bättre att ta ett annat tillfälle då vi slipper skämma ut honom ;P
    enda sättet ni skulle kunna skämma ut mig vore om ni betedde er så här

• figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 23:12:24 följande:
    Säger som alltid..du har redan länkat denna.. o jag sa då att det e juh precis som jag, så jag ska mao hålla mig borta.. ;P
    jo jag visste att jag länkat denna, men eftersom att den är så pass kul så länkade jag igen

Och du kan omöjligtvis föra dig lika graciöst som de i klippet
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 23:23:24 följande:
    Nykter e juh ett måste för mig..har juh gumman o kör bil.. o kanske inte e så önskvärt för allt folk att ha en treåring där.. vet inte hur det är på sådana där tillställningar... :S
    Det borde till 99% vara nyktert bland besökarna också med tanke på att det är en onsdag och de flesta inte har gått på semester ännu.
  • figurehead
    figurehead skrev 2010-06-24 23:28:24 följande:
    Det borde till 99% vara nyktert bland besökarna också med tanke på att det är en onsdag och de flesta inte har gått på semester ännu.
    Jag däremot ska vara dyngrak och dressed in drag
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D