Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-24 21:22:05 följande:
    När Sonen har fått tag i killarna komer det se ut så här

www.youtube.com/user/dansmaffian#p/f/60/U02d_B0f8ac
    blev nåt knas med länken, det var inte den jag tänkte visa
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-06-24 21:24:23 följande:
    de är skitsvårt o dansa med en kille som INTE kn bugg när en annan har taktkänslan i kroppen De är d värsta med o gå buggkurser för de som INTE kan de vill man INTEdansa med hehehe...Man vill dansa med nån som kan stegen och som kan föra en då blir de riktigt bugg..
    det svåraste med bugg är två saker,

ingen taktkänsla, ingen närvaro.

Man stöter på båda två.

Den utan takt stampar som en elefant omkring bara. Och den utan närvaro är inte med på förning alls utan är någon annastans.
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 21:31:10 följande:
    *kryyyyper ännu längre in under sängen... vägrar komma ut.. Tyst
    "Come out come out wherever you are"
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-06-24 21:28:29 följande:
    Sitter just nu o gråter F****n va ja hatar de är...Inser just nu att sonen ska fira midsommar med hela den släkten som ja för 2 år sen var med i....Och ja ska sitta hemma o uggla.....Vänner va är de typ.....
    usch då,

men hoppas du kan släppa det snart.
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 21:35:08 följande:
    Näääähäää... du vill juh inte dansa med mig juh Rynkar på näsan
    Hmm, när sa jag det?

Kikade du på klippet?

Då kanske du förstår vad jag menade med viftande och snurrande nu
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 21:41:04 följande:
    Mm..var juh det jag gjorde o då jag fick prestationsångest.. såg knappast ett enda grundsteg juh Rynkar på näsan

Ni säger juh att ni tycker det e jobbigt att dansa m nybörjare... att ni vill ha ngn som kan, att det e tråkigt annars...

Me=Nybörjare!
    Men de är ju tävlingsdansare, de kan man ju inte jämföra sig med.

Alla är nybörjare i början. Men man måste öva för att bli bättre
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 21:46:50 följande:
    jooo..men e juh liiite svårt om då ingen vill öva med en.. ngn som kan lite..  Obestämd 
    klart det finns folk som vill öva. om du står intill en dansbana så kommer du bli uppbjuden.

Men lyssna noga så det inte är dirty foxx på gång
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 21:52:17 följande:
    Inte vill man bli uppbjuden av ngn man inet känner när man inte kan dansa... Om inte ens ni, som "känner" mig vill dansa med mig..så tror jag knappast ngn som bara bjuder upp en blir så överlycklig över att upptäcka att man inget kan.. :S
    Hmm, vem har sagt att de inte vill dansa med dig?

Man måste ju börja någonstans. Kan du grundstegen är det jättebra. Sen kan man börja smycka med lite snurrar och så.
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-24 21:58:41 följande:
    Ja men det var juh det jag hoppades på att ngn kunde vara gentleman nog att hjälpa till med.. men ni tyckte juh det bara var tråkigt att dansa m ngn som inget kunde... o det var juh inte det som var min tanke att vara till besvär.. tänkte det kunde vara lite kul juh... men får la lägga buggstassen på hyllan redan innan den använts om nu inte MP kan uppoffra sig, så får vi turas om med att vara kille ;P
    Två tjejer samtidigt I like it

Nej, men så sa vi väl inte.

Jag sa iaf att det finns två huvudproblem, ingen taktkänsla och ingen närvaro.

Eftersom att vi inte har buggat ännu vet jag ju inte.

Så gaska upp dig nu
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D