• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • MysTic PrincesS
    figurehead skrev 2010-07-06 20:27:04 följande:
    kan vara det, eller tom en bristning,

ta det lugnt någon dag och är det inte bättre så kolla upp det, men det borde gå över på någon dag

men du lär inte springa något maratonlopp på någon vecka
    Kan inte ta det lugnt... måste ju trava iväg med lille vilden till dagis.... men jag försöker iaf ta det så lugnt jag kan.... är bara nervig att jag ska trilla på stan eller nått... så pinsamt ju
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Majuuu
    upyours skrev 2010-07-05 23:18:50 följande:
    Heheh, så du kan tänka dig?
    Vi ska ju gifta oss så....
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-07-05 23:27:22 följande:
    TJOOOOOO!! bättre sent än aldrig ;P

Hoppas det e bra med alla!!

Ska säga god natt m en gång tyvärr.. heeelt slut o somnade redan för ett par timmar sedan.. blev dock väckt utav syrran som ringde o hade fått en utav sina hundar attackerad o biten utav en annan :(

Ska dock försöka sova igen... jobbar heltid i veckan o så denna värme! PUH!

KRAAAAAAAAAAAAAAAM till er ALLA!!!
    Kämpa på!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-07-05 23:49:10 följande:
    japp. hoppas bara det ska lösa sig med barnpassningen. Pappan vet man ju inte med förrän det är dags att åka. i helgen fick han inte ha barnen
    Drygo... Hoppas det löser sig så vi kan festa lite.. Har köpt en ny kjol idag som jag hittade på rea..
  • Majuuu

Nu har jag varit till optikern o kollat synen o valt ut 2 par bågar som ska bli mina glasögon.. Är ju "bara" 2-3år sen mina förra gick sönder...
    O som om jag inte hade tillräckligt med myggbett så fick jag ett till på väg hem från stan idag... Skrikandes

Om en vecka borde jag veta ungefär vad jag ska bli när jag blir stor..

• MysTic PrincesS
    Majuutschi skrev 2010-07-06 20:44:09 följande:
    Nu har jag varit till optikern o kollat synen o valt ut 2 par bågar som ska bli mina glasögon.. Är ju "bara" 2-3år sen mina förra gick sönder...
    O som om jag inte hade tillräckligt med myggbett så fick jag ett till på väg hem från stan idag... Skrikandes

Jag är såååå glaaaaad... för jag får max ett myggbett per år.... my blood is like poison to the little bastards
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-06 20:45:34 följande:
    Jag är såååå glaaaaad... för jag får max ett myggbett per år.... my blood is like poison to the little bastards
    O mitt är som en drog.... They love it... Skrikandes
    När jag är i närheten slipper alla andra få myggbett för myggen dras till mig.... Har 15 myggbett på ena benet..... O alla kliar..... Skrikandes
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-06 20:44:09 följande:

behöver med nya glasögon. har haft mina i måååånga år men nu börjar de sjunga på sin sista refräng sonen har böjt dem förra året. Men nästa månad borde ja ha råd

Jaaaaaaaaaaaaa då får ja med veta de nästa vecka
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-06 21:09:41 följande:
    behöver med nya glasögon. har haft mina i måååånga år men nu börjar de sjunga på sin sista refräng sonen har böjt dem förra året. Men nästa månad borde ja ha råd

Jaaaaaaaaaaaaa då får ja med veta de nästa vecka
    Mitt ex snedade mina ordentligt men jag använde dom ändå när jag körde, men sen slängde han dom o tyckte jag borde köpa nya istället..... Men det fick jag ju aldrig tid till.. Men nu så.. Det var dessutom bra pris nu..  1495 för 2 par glasögon inkl allt..

Jesh! Papsen sa att antagningsbeskeden borde komma i början av nästa vecka.. Spännande!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D