Marie-anne skrev 2013-06-05 00:50:27 följande:
hm jag vet, men jag har jäklig svårt att se mej på bild och jag gillar ej att sminka mej, det är inte min stil
kanske inte den vackraste bilden, men detta är jag, take it or leave it=)
Upp med hakan och var inte så negativ. Jag sysslar inte heller med smink, är ofta obekväm när någon annan ska ta bilder på mig och kan se riktigt knäpp ut på bild även om jag är supersnygg (
).
Jag har inte alltid haft världens bästa självförtroende. Jag har hatat mitt utseende och allt som haft med mig att göra, men jag tog mig igenom det. Om du intalar dig själv att du inte ser bra ut kommer du tro på det och även utstråla det, men samma gäller om du varje dag intalar dig att du är fin eller snygg så kommer du tycka det och även utstråla det. Är du nöjd med dig själv eller ens bekväm med dig själv kommer du utstråla det.
På tal om bilder på dejtingsiter så hade jag (när jag var singel) alltid flera olika bilder på mig på min profilsida och vad jag minns skickade jag inte fler bilder, och det var nog ingen som frågade efter det heller om jag inte minns helt fel. Men visst, har någon bara en bild så vill man ju se fler eftersom folk kan se väldigt olika ut på olika bilder.