Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Pejgan skrev 2010-09-23 08:30:05 följande:
Så länge jag kan få låna en häst och får rida en sväng så får du kastrera hur många du vill först/under tiden/sen. (helst inte den jag sitter på medan jag sitter på den bara)
För den som vill sitta stadigt: Tinkersto, vannermodell, dvs tyngre vagnshäst. Svartvit-fläckig dam på 14 vårar som är cool, lugn o älskar att få spränga ljudvallen med en fartfylld galopp över ängar el på grusvägen (mötande bilister ser inte ut att uppskatta vårat vägrace lika mycket..) Kan mycket väl hoppa ur sitt eget skinn om det faller ett löv på fel ställe, ja menar...så klart, INGEN kan vara säker på att det inte kanske förvandlas till ett otäckt monster när man minst anar det... (måste nog sluta låta sonen kolla på alla barnpogram med utväcklande figurer...alternativt dra för gardinerna så häststackarn inte kan se tvn...
För den som vill ha oväntade upplevelser: Islännigssto, svartvit-fläckig unghäst med nerverna på utsidan, bjuder gärna på en rodeotripp, eller full fart för att sedan göra en helomvändning...så denna ridtur kan även inkludera enkel flygtur med promenad tillbaka till basen...
Hon är heeeeelt säker på att grannarnas hundar och ungar tänker anfalla när son helst så hon släpper dem inte med blicken när de går förbi, vilket kan vara något jobbigt då hon inte e så bra på att backa ridturen igenom...
Jösses