• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

plast killen skrev 2010-06-07 10:34:30 följande:
    världens trevligaste singel pappa ;)
    Det lät ju inte så illa..

Säger som sonen, nu får du ge oss mer info..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-07 12:43:31 följande:
    Men du får ju några timmar i land så det borde du kunna lösa. Eller, så får du helt enkelt "glömma bort" att tala om för släkten att du ska åka
    Jovisst.. Men en bra början innan man träffat folk är ju en 22h-kryssning för tänk om man otrivs ihop.. Nu vet jag ju att jag trivs med Malena iaf, men resten... .Hmmmmm....
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-06-07 12:44:39 följande:
    Va var det nån som hånglade?  Inte i hytten vad jag såg iaf. Och dom vi förfestade med kan ju knappast ha fått hångla med nån på hela helgen. Undrar var dom var dagen efter... Kanske dom var lite bakis
    Nej i hytten stickade vi ju halsdukar..

Eller så kanske dom råkade gå av i Mariehamn..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-07 12:45:27 följande:
    eller så säge rdu heej mormor i telefonen o be henner vinka hehe
    Nja.. Vi satsar på en kortare kryssning eftersom jag inte hinner med en Helsingforskryssning på mina barnfria helger... Har ju bara 48h på mig o att hinna med en 40h kryssning är lite väl tror jag..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-07 12:47:17 följande:
    ja du ka ju hata mig efter 3 smirnoff är ja heeeelt crazy fnittrig och babblar i ett hhe
    O jag babblar även innan domdär smirnoff..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-07 12:48:06 följande:
    De gick av för att köpa mer garn
    Ja, o missade att båten åkte innan affären öppnade..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-07 19:52:28 följande:
    åååååååååååååååååååååå dubbeldubbeldubbel tusan nu är ja morrr arg
    Vad är det som hänt?
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-07 20:06:11 följande:
    hhehe inget speciellt blev bara putt när ja hitta en HUNK som, har ett suuuuperfint leende och ja hmmm.....sen bor han i J*******vla Gävle hehehehe
    Sånt är såååå typiskt.. Alla hunkar bor så långt borta... Skrikandes
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2010-06-07 20:11:12 följande:
    tittut hemma från ännu en övertidsdag här men besiktningen blev skjuten till i morgon så hoppas den går bra nu iaf :D... Malena berätta nu om hånglet   :P och skvallra hur det gick för servitrisen hos bartendern oxå :)
    Min bartender jobbade inte o dom som jobbade i baren var inge flört-material...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-07 20:32:23 följande:
    yepp mn ja har lagt ner killar ju hehe så ja borde inte vara sur:-P
    Ja precis.. Men spana kan man ju göra ändå.. Det fanns en del rumpor att spana på på kryssningen..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D