Först ska jag o mamma o gumman o hundarna ut till en sjö o där äta midsommarlunch m sill o potatis m tillbehör.. sen till Gränna o möta upp med syster m man o barn o dansa runt midsommarstången o sne grilla vid deras husvagn.. =)=)=)
*hehehehe... erkänn att du inte ville släppa "makten" utan höll på att ta med fjärris hem ;P Eller så kanske du helt enkelt bara ville jäääävlas med mig ;P
eller så har du råkat ut för samma fjärröde som jag, kommer hem från jobbet och ser den i smulor på golvet och en glad hund jämte
Först ska jag o mamma o gumman o hundarna ut till en sjö o där äta midsommarlunch m sill o potatis m tillbehör.. sen till Gränna o möta upp med syster m man o barn o dansa runt midsommarstången o sne grilla vid deras husvagn.. =)=)=)
Ok, men det låter ju mysigt,
Får se om det blir en vända till Varberg på midsommardagen för lite grillning och så-
tsssssssssssssssssssssssssssssssssss... så man e inte ens viktig nog att nämnas vid namn... :'( *GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT *kryper ner under täcket o snyftar ;P
blir ju bara fel när jag kallr dig för ditt namn ju
*hehehehe..nää..inte nu längre.. men min Clumber åt upp 2-3st fjärrkontroller..PUST! När han vill ha uppmärksamhet gick han o hämtade fjärrkontrollen och kom med så glatt i munnen...o uppmärksammade man honom inte då så började han tugga :S Tur det finns universalfjärrisar att köpa ;P
Bosse har inte tuggat sönder så mycket, men just den fjärrisen " he got medievel on" för att citera en sjuk scen i Pulp fiction