Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

upyours skrev 2010-08-05 19:37:18 följande:
    Du är väl allmänt ingen toffel inför din dotters pappa, va?
    borde jag det ?
  • sugar rush
    upyours skrev 2010-08-05 20:01:30 följande:
    Absolut inte. Men för en sekund fick jag intrycket att han är en sån som kör över dig och att du inte står upp mot honom. Men jag tror jag har helt fel. Idag var väl bara en "pappadag"?
    toffel är ja inte, ja gillar barfota..
    de e hans vecka och hon råkade fylla just då så de e därför... men ja saknar henne just idag o just nu, snart,,, de känns ju speciellt liksom...
  • sugar rush
    Isnogood skrev 2010-08-05 20:06:34 följande:
    Oo...ja sånna stunder vill man ju ha ensamrätt på de små satarna...särskilt efter att man trots allt konkat omkring på dem under jäsningsperioden utan möjlighet till avlastning för att inte tala om när de gav sig faan på att komma UT , utan att ens kolla om man hade tid för det just DEN dagen och DEN tiden...som om man aldrig gör någonting liksom Obestämd
    hahaha,, exakt
    hon fick rökas ut på Bf+21 o då satt de långt in för´na

men fort gick de när värkarna väl kom skitkul!!
  • sugar rush
    Isnogood skrev 2010-08-05 20:09:26 följande:
    Jag är rökare...

O en oäkta lantis eftersom ja e född o uppvuxen i Sthlm
    men ja är en äkta lantis

en Hillbillie
  • sugar rush
    upyours skrev 2010-08-05 20:14:41 följande:
    Jaha. Hoppas du vänjer dig, för det finns liksom inget du kan göra. Eller?
    klart ja får acceptera att de e såhär.. o de kommer bli jättebra till slut, de vet ja
  • sugar rush
    Isnogood skrev 2010-08-05 20:14:36 följande:
    Den människan e jag det

Jaa du...det började för att jag tröttnade på att en kille smsar mig nonstop men han kan inte lyfta luren o snacka.. o sen kände jag att...va faan, varenda människa smsar om allt o inget..pratar ju aldrig längre Obestämd så, då tänkte jag låta bli smsen (om ja läser kommer jag med största sannolikhet att svara..) o se om det är någon som vill något så gärna så att de provar ringa i stället...

Snacka om att man känner sig eftertraktad när det bara e EN person som ringer efter en vecka...o det till råga på allt e min mamma Skäms

Jahupp, kan j lägga mig ner o dö på en gång...ingen som ens skulle reagera av vännerna tydligen Död
    hahahahaha,,,, ska ja ringa dig
  • sugar rush
    Isnogood skrev 2010-08-05 20:25:43 följande:
    Förvånad Dotra kom 3 dagar innan utsatt tid tog 5 minuter o fem krvärkar sen va allt klart...o jag svimmade...inte bara en gång Skäms
    (Jag har väldigt lågt blodtryck o hade inte ätit någonting på länge)

sonen..fifaan, han va värre än värst (!!!) Sätesbjudning...1 vecka o 6 dagar innan utsatt datum, 3minuter o tre krvärkar senare var allt klart... (ja var redan på sjukhuset då jag hadde svag ryggvärk, haft många komplikationer plus att han låg fel, låg o vilade när kroppen plötsligt "exploderade"...vattnet gick o fötterna kom ut Kan ju säga att vi satte fart på teamet som hade hand om mig, de skulle stå beredda för akutsnitt men hade INTE räknat med att han skulle göra sådan snabb entre' "mammas pojke" har ju inte tid med att ligga där o slöa när man kan va hemma o göra nytta ju Drömmer
    HAHAHAHAHAHA...... fan va häftigt att de kan funka så olika
    fast kanske aningens för fort om du svimmade.. de e ju bra om man hinner fatta nånting oxå
  • sugar rush
    Isnogood skrev 2010-08-05 20:31:41 följande:
    Skrikandes Mina föräldrar bosatte sig på fel ställe..!

Men jag gottgjorde mig själv genom att bosätta mig på landet med katter o hästar (o barnen då förstås
    haha,, mmm ja är lantis mot min vilja hahahahaha

hade ja fått välja hade ja inte bott där ja gör.. hua hua
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-05 20:43:14 följande:
    Det där gillade jag att läsa.

För ofta hör man föräldrar som säger nåt i sitil  "åh så skönt att vara barnledig"

Men om det nu är så skönt, varför skaffar man dem då?

Jag har all förståelse och respekt för att det är jobbigt med barn. Men det kanske man ska tänka på innan man avlar dem.
    ja ja saknar henne...
    har inte alltid kunnat göra det.. så ja älskar att ja KAN sakna henne...
    usch va svamligt.. ja men.. majja vet va ja pratar om
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-05 20:59:14 följande:
    Maja?

Den bitska pirayan?
    precis.. hon

ja har faktist oxå en sång... fast den säger ja inte för då måste ja säga vad jag heter :p
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D