• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

DragonWoman skrev 2011-08-04 23:03:39 följande:
    Nja, ingen inplanerad så sett..... får ju se om man har nån lucka i kalendern... kommer nog ha fullt upp med barnbarn osv... och att förpesta personalens liv på hemmet.... Drömmer {#emotions_dlg.djavulsk}
    Härligt härligt.. Men du vet väl att när vi blir gamla får vi jobba tills vi är 90 för att ha råd att betala ut vår egen pension.. Skrikandes
  • Majuuu

Vad alla är känsliga.Förvånad
    Förstår man sig inte på något så kan man ju tycka det är konstigt att folk lägger ner pengar på det. Jag förstår mig tex inte på scrapbooking, märkeskläder o folk som lever över sina tillgångar, medan nån annan kanske inte förstår sig på något jag gillar eller gör. Alla är vi olika.
    Sen tror ju inte jag att MrC var superseriös i att idiotförklara någon bara för att dom slänger ut massa pengar på att bli nålade.

• Majuuu

Nej sovdags för Prosit innan hon förblöder.
    Sov gott o dröm om tatueringar!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! 

• Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-08-07 00:13:55 följande:
    Nämen Prosit, fattar inte att vi har kunna och träffas och haft superkul och sen förstår du dig inte på scrapbooking ... och jag som håller ju på med det  

Va? Är du en sån? Förvånad Ummmmm... Vi kanske inte ska ses nå mer... Tyst

Nejmen visst är det härligt att vi alla tycker om olika saker.. Vad tråkigt allt skulle vara om alla var lika o tyckte om samma saker.. Obestämd
  • Majuuu
    DragonWoman skrev 2011-08-07 00:19:15 följande:
    Superseriöst menat eller ej, så kan man ju i vissa lägen undvika såna uttryck alls. Enbart för att undvika ev konflikter. Vill man inte provocera så slänger man ju inte heller ur sig hur man uppfattar andra som väljer t ex att tatuera sig.
    Han kanske ville trampa på lite tår, men hittills har ju ingen egentligen lagt sig i alla tatueringsdiskussioner som varit i denna tråden. Ni är ju fler tatueringsfrälsta här än vi som inte är det o det har ju pratats periodvis en del om tatueringar.. O självklart får man prata om tatueringar, precis som andra vill prata om hundar osv.. Men när det tex pratats om hundar är det ingen som tycker det är konstigt att en del (tex jag) inte gillar hundar pga deras lukt, päls o slem. Kräks
    Det jag försöker säga är att ta inte allt så allvarligt.. Det mesta i denna tråden sägs ju med glimten i ögat.
  • Majuuu

Godmorgon!
    Imorn kommer mina gullisar äntligen hem o köket är typ klart, bara packa upp lådorna kvar plus lite silikonande.

Hoppas alla får en bra dag!
    Kramisar! 

• Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-08-07 09:20:45 följande:
    Jo jag är ju en såndära klipp-och-klistare

Vi är alla olika(som tur är) !!! 
    Jag föredrar pärlplattor..
  • Majuuu
    lurksmulan skrev 2011-08-07 09:21:36 följande:
    Morron!
    Jag har sovit som en död i 10 timmar, jag var helt färdig! Det har varit en jobbig helg för smulan.
    Låter jobbigt (eller sovandet lät skönt)..
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-08-07 09:25:25 följande:
    God Morgon!

Kommer det upp lite bildbevis på fb snart  
    Jodå.. ska bara silikona lite så det är klart när jag bildar.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D