• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

på tal om nåt helt annat:

Prosit har klarat alla sina tentor nu!!!!! 1/3 av sjukgymnastutbildningen är avklarad trots allt strul på annat håll.. Jag är verkligen bäst!  Solig Cool

• Majuuu
    Raggarbruden skrev 2011-06-23 22:07:32 följande:
    good! har du semester nu?
    Visst fasen bodde du å ja i samma stad! ?
    Jajjemen! Har haft sommarlov i nästan en vecka nu.

västerås?
  • Majuuu
    power1 skrev 2011-06-23 22:25:03 följande:
    Pomperipossa skrev 2011-06-23 22:16:50 följande:
    jag skall inte träffa nån eftersom han ställde det ulitimatumet han gjorde mot mig.... och har som sagt inga nya planer på träffa NÅN kille i mitt liv just nu... han sjönk rätt långt ner under ytan när han gav det ultimatumet... han sa att han vill ses ändå för att se om det gav mig ett lättare val att välja mellan han eller barnet... 

jag svarade att väljer jag att ta bort barnet har DET INGET med dig att göra utan mitt val för att jag har tänkt över... och jag sa även till han att jag kommer ha svårt att se dig i ögonen efter du ställt detta ultimatumet redan...  
    Men med tanke på att du redan har barn, så bör du vara försiktig med vem du släpar hem. Både du och ditt barn kan råka illa ut.
  • Majuuu
    HäxanSurtant skrev 2011-06-23 22:37:59 följande:
    Är självmord ett alternativ för dig? Seriöst vad i hela fridens namn har du huvudet till??? Du kan gott vara kluven. Jag dömer sällan folk, det är inte min grej, det finns alltid skäl.

Men ena stunden har du adhd, men att få tummen ur röven och fixa medicin och samtalshjälp det gör du inte, du dejtar man efter man på löpande band OCH tro mig de är inget fel på det heller, men att som mamma inte ens använda skydd och kunna få vilken skit som helst det är fel, ruskigt fel faktiskt.

Du studerar och klarade dig denna terminen, att plugga verkar inte falla enkelt för dig, du har en son som är krävande, en utbildning som behöver bli klar OCH menar att valet är svårt. Vadå svårt? På vilket sätt är det svårt?

Dagen efter piller finns av en anledning tex när p-piller och kondom glömts av eller liknande.

Hur skall du orka två barn, kunna plugga och ge dom ett bra liv och dig själv ett bra liv??? Nej abort är inget kul, det är aldrig roligt, men dumma vuxna är nog banne mig värre!

Vad säger den potenciella fadern???? Vad är hans åsikt, vill han bli pappa, vara engagerad? Om inte så förstår jag inte hur du tänkt orka själv.

Vad tror du om att ringa VC eller MVC och få lite samtalshjälp och en kurs i självhjälp eller vad som kan få dig att vakna upp ur ditt i mina ögon riktigt destruktiva beteende.....
  • Majuuu
    bullfika skrev 2011-06-23 22:44:07 följande:
    du kan aldrig veta vad som kommer hända.
    de enda du kan veta är hur läget ser ut just nu.

är det läge för ett barn nu?
    är det känslorna som styr?

jag vt att det är skrämmande, men ett barn är helt enkelt inte det du behöver just nu...
    du behöver en stabil trygghet för dig och din son, bli klar med utbildningen, och må bra med ditt liv..
  • Majuuu
    Pomperipossa skrev 2011-06-23 22:44:50 följande:
    läskigt när barnets pappa misshandlar en när man står med barnet i famnen????? och nu menar ja mitt barns pappa.. 

där av anledningen till att jag håller min son utanför allt tills det är seriöst 
    O den människan har rätt till umgänge?????????? 
  • Majuuu
    Pomperipossa skrev 2011-06-23 22:49:37 följande:
    japp polisen la ner utredningen brist på bevis
    Jag skulle iaf kämpa rumpan av mig för att hindra sånt umgänge för jag skulle inte vilja att mian barn skulle riskera bli misshandlade.
  • Majuuu
    power1 skrev 2011-06-23 22:51:41 följande:
    Men du riskerar bli ihjälslagen eller våldtagen, fast ditt barn inte är hemma. Det kommer påverka ditt barn.
    Förstår du inte vill göra abort. Tror killen du låg med ljög att han var allergisk mot kondom, för han inte ville använda någon. Tänk om han har AIDS och bara vill smitta ner kvinnor. Hörde du hans mamma säga hon brytit knäna(tror inte man kan det) Eller hittade han på det för han redan fått sex?
    Man kan väl få frakturer i patella... Men bryta knäna lät väldigt inte-så-trovärdigt....
  • Majuuu
    Pomperipossa skrev 2011-06-23 22:55:17 följande:
    bryta knäna kan man visst syrran jobbar som sjuksköterska hon sagt det är vanligt med den diagnosen hans mamma har... 
    osteoporos?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D