• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

mattias74 skrev 2011-05-25 19:42:09 följande:
    Hallå tråden igen, inte varit här på några tusen sidor tydligen
    Hej! Det var inte igår!
  • Majuuu

Nu är jag ikapp en stund iaf men helt för trött för att hänga kvar... Så jag får väl läsa ikapp imornkväll igen o sen sova igen som ni babblar..

Hoppas det är bra med alla! Känns som det var hundra år sen jag var i nutid.... Obestämd  Men nu är det bara 3½ vecka kvar på skolan (även om det är 3 tentor, 2 fältstudiedagar plus en rapport som ska in innan sommarlovet *trött*) o sen kommer jag få massa tid.....eller nåt sånt.. Tyst

Sov gott gullisar!
    Dröm nåt bra!
    Kramisar! Solig

• Majuuu

Gokväll i tråden!
    Nu är Prosit inne på snabbvisit. orkar inte läsa ikapp för jag har varit borta så många dagar från denna världen o efter fältstudiedagen idag orkar jag inte o imorn är det en ännu längre dag med fältstudier plus rapportskrivande.... 

Har det hänt nåt kul, spännande eller intressant i tråden senaste tiden?

• Majuuu
    LeIIebror skrev 2011-05-31 21:07:08 följande:
    phuu det betyder att jag är safe?

har inte hänt så mycket, så inget behov för dig att gå tillbaks o kolla Oskyldig
    *funderar på att bara läsa lelles inlägg* {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    lurksmulan skrev 2011-05-31 21:09:09 följande:
    Ha ha, nu har jag raderat mitt medlemsskap. Jag vet att jag är en mes. Jag blev bara så rädd när det dök upp folk från höger och vänster och ville fika och gav komplimanger. Jag behöver få landa själv först. Jag vill inte ha något förhållande nu, och jag vill inte något annat heller. Jag behöver nog bara få vara mamma i första hand ett tag. Och kompis. Och ni här känns lagom fredliga så det funkar.
    Välkommen!

om jag inte sagt det alltså.... Man blir ju som man umgås... Dvs 90 år o lite snurrig..
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-05-31 21:09:41 följande:
    Dagens!!!

det har vart rättså lugn här faktiskt!! 
    Halloj!

Eller hur..minns inte vilken sida jag läse sist men det var nog måmnga sidor sen.. Tungan ute 
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-05-31 21:18:43 följande:
    gav mig på och började läsa ikapp förra veckan allt som skrev under veckan vi var borta , men jag gav upp efter ca 2000inlägg!
    Det kan jag förstå...
  • Majuuu
    LeIIebror skrev 2011-05-31 21:21:07 följande:
    avreggar mitt konto fort som fasen
    Nejdå, jag orkar inte. Oskyldig
  • Majuuu
    LeIIebror skrev 2011-05-31 21:29:58 följande:
    jag kan lika gärna göra det själv så slipper du

KattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKattKatt
    nej, helt ärligt orkar jag inte idag o ska gå o lägga mig typ nu... skulle jag lagt mig för 5 min sen hade jag tom fått 8h sömn inatt, men jag får väl nöja mig med max 7h ser det ut som.. Obestämd
  • Majuuu

Nu måste Prosit sova för väckarklockan ringer 5.30 imorn o sen är det fullt upp hela dagen plus lite till... Tyst

Nattinatt mina trådisar!
    Sov gott o dröm nåt trevligt!
    Kraaaaaaaaaaaaam! Solig 

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D