• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Halloj!

Det var en kul kryssning så ni missade nåt..

Har varit en riktigt härlig helg faktiskt. Länge sen vi hade en barnledig helg tillsammans så vi var väl lite osociala delar av kryssningen... Oskyldig

Nu ska jag plocka lite innan kidsen kommer hem.
    Ha en bra dag så ses vi i dåtid ikväll..
    Kraaaaaam!

BTW var det inte mig daddy menade med sin polare så ni kan vara lugna...  

• Majuuu
    HäckHäxan skrev 2011-05-13 15:12:00 följande:
    ÄNTLIGEN 4 års av stridnande när energin fungerat har lett mig hit... Jag skall få göra en screening för ADHD!!!!!

Fatta lyckan Skrattande Skrattande

Sen får vi se vad den visar och vad det blir av, men äntligen, äntligen går det framåt..... jag kan inte med ord ens beskriva hur detta känns, det går inte, har inga ord Solig Solig Skrattande Solig Solig

Fredag den 13:e är verkligen min lyckordag, allt är som det skall vara, skönt att den trenden håller i sig
    Vad härligt!! Grattis!
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-05-14 17:33:07 följande:
    Jag lever!!!!!
    har du återhämtat dig nu?
  • Majuuu
    Add3 skrev 2011-05-14 19:39:21 följande:
    Ibland kikar jag in i denna tråd då den ligger i 'mina favoriter' efter att jag gjort ngr inlägg.

Det slår mig alltid att den är omöjlig att följa och jag förundras över hur ngn kan ha träffats i detta 'myller'...
    daddy har ju inte varit speciellt aktiv i tråden, men vi träffades ändå tack vare att han hängde med på trådkryssning nr 2.. Men det kan vara bra att titta in lite oftare  än ibland o så vara uppmärksam på aktiviteter för då träffas man ju på rikigt. Drömmer
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-05-14 20:35:42 följande:
    Hej!!

Jag överlevde kryssning
    Skål
    Det var kul att ses igen! Måste göras om!
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-05-14 20:43:37 följande:
    hehe ...visst söp jag dig under bordet
    Jag mådde finfint igår.. Lite trött bara..
    cajsasmamma skrev 2011-05-14 20:44:59 följande:
    det hade vi... somna nångång efter kl 04:00...
     Tror vi gick o la oss runt 5.. Cool
  • Majuuu
    Sugarbaby skrev 2011-05-14 20:53:29 följande:
    vi få ha TF på mallis eller nått istället haha
    Då missar jag den TFen.. Gråter 

Blir väl charter om typ 10 år eller nåt för våran del.... Tyst
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-05-14 20:55:17 följande:
    Jag tror att bäst blir det när man inte bygger upp nåt och bara tar saker och ting som det är... När jag skulle träffa MrC första gången hade jag inga planer jag skulle träffa han som pojkvän matrial, och på kryssningen som vi vara på hände inget mellan och enbart vänskapskänslor blommade opp. Och sen jag åkte till han 3veckor senare var det enbart som vän, men sen hände det nåt som blev så himla rätt. Det jag menar är att man ska inte bli "kär" i en person innan man ses, för då har man för stora förväntningar bara.
    Jag hade noll förväntningar när jag träffade daddy men det sa bara klick på en gång för oss båda o sen dess har jag bara blivit mer o mer kär o mer o mer övertygad om att han är den rätte för mig på alla plan...  Drömmer
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-05-15 00:22:40 följande:
    Jepp det gjorde jag  

Hade en trevlig kryssning med trevligt folk! 
    figurehead skrev 2011-05-15 01:42:39 följande:
    Den kan ju omöjligtvis vara sämre än Saades, för det är rena skiten.
    Hade han kört knäckebröds-versionen som Anders hade han ju iaf haft ett lite bättre nummer..

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=99066#video2231687=2400382

• Majuuu
    HäxanSurtant skrev 2011-05-15 22:46:59 följande:
    Daddy du läser väl detta nu... sicken kärleksförklaring Hjärta *sötnötter*
    Han vet det redan... Jag kan ju inte hålla tyst o vi pratar ju om sånt.. Drömmer Underbar är han iaf.... 
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D