• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

NoMansWoman skrev 2011-05-03 21:03:52 följande:
    Hej alla.....

Kommer inte vara så aktiv ett tag framåt. Sjukdom i familjen som upptar mycket tid och energi. Morsan är dåligare än vad hon sagt.

Men jag kikar in ibland och läser lite här.....

Sköt om er.... and behave
    Vad jobbigt!
    Hoppas det ordnar sig!
    Kraaam 
  • Majuuu

Sådärja.. Då har Prosit kommit till nutid o ingen är kvar som vanligt..

Men det är ändå dags att lägga sig i sängen o läsa på lite normalvärden i alla leder så det  kanske sätter sig så man kan få godkänt på praktiska examinationen. Jag kan ju mätandet, men värdena kan jag inte exakt, samma med var man lägger goniometern men namnet på ställena minns jag väl inte alltid..... Skrikandes Muskelminnet är bra, men det andra minnet är kasst... Obestämd

Gonatt o sov gott!
    Dröm om värme!
    Kraaaaaaaaam!

BTW Bara 10 dagar till kryssningen!  Skål

• Majuuu
    Familj Lo skrev 2011-05-04 00:05:37 följande:
    Åhh, finns det några som har hittat sig en partner genom tråden??

Här finns jag iaf, en ensamstående mamma född 86, har en pojke på fyra och en hund på fyra, och kaninen med såklart =D
    Välkommen till guldgruvan!
    Hittade mannen i mitt liv här via denna tråd o har varit ett par i 7 månader redan.
  • Majuuu
    sjuttiofemman skrev 2011-05-04 01:01:04 följande:
    Jösses, lever den här tråden fortfarande? Glad
    Självklart!
  • Majuuu
    Pomperipossa skrev 2011-05-04 12:41:07 följande:
    Shiiiit va niii skriver dååå.. Satt och grät heeeela kvällen igår kväll mådde verkligen piss mycket nu med skolan och ja allt möjligt... Så de var de som svämmade över igår kväll.. Fick huvudvärk av allt bölande med... Blääää... spyr snart på det..
    Usch då! Det ordnar sig nog! Bara ta en sak i taget. Hoppas du mår bättre idag!{#emotions_dlg.flower}
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-05-04 18:00:58 följande:
    Jag väntar på att Grodan ska höra av sig angående den där middagen han skulle bjudit på igår!! Obestämd

Han hörde av sig mitt på dagen igår via sms o förklarade att han var helt slut o om vi kunde skjuta på middagen till ons el tors, vilket som passade mig bäst.

Så sa ons..i dag mao.. smsade honom vid 14 o undrade när det blir... o 15 fick jag sms att han satt på ett möte ang jobb o visste inte när det var färdigt men att det nog inte blir allt för sent o att han hör av sig när han vet mer...

O ja..ännu har jag inget hört.. o nu e juh kl 18! SUCK!

Men men..förstår juh om han sitter på jobbintervju... men nu borde han juh höra av sig snart tycker man.. kan juh vara kul att veta om o när man ska få äta.
    Du ser...... Bara dumpa.... {#emotions_dlg.djavulsk} Nejmen seriöst.. Hur länge ska du tortera dig med detdär? Bryt upp så du kan få påbörja läkningsprocessen så du kan gå vidare... Hjärta
  • Majuuu
    Pomperipossa skrev 2011-05-04 18:11:28 följande:
    ja fyyyy.. ska ju stååå ute nästa vecka i klänning och få vatten ballonger på mig HOPPAS på väääärme den dagen... annars blir de mindre kul
    Värmen kommer till helgen o sen blir det varmt nästa vecka oxå! Solig
  • Majuuu
    Pomperipossa skrev 2011-05-04 18:36:34 följande:
    hade inte gjort sååå mycket men kan inte träffa min på 1½ månad nu hans 2 minsta barn ska bo på heltid där nu då mamman ska separera och de rätt infektetar där borta så för barnens bästa bor dom hos pappan nu.. och han vill vänta med att jag ska träffa dom så ja jag får vänta med o träffa han väl....  
    Tråkigt..
  • Majuuu
    Pomperipossa skrev 2011-05-04 19:20:27 följande:
    jo jag mådde ju bättre tills jag fick detta beskedet.. men men 
    Vilket knas!
  • Majuuu

Nej, nu får ni prata med varandra istället för nu ska jag hångla lite med daddy o sen ska jag tortera honom med min goniometer.. Muhahahahahahahahahahaa!!!

Håll tummar o tår imorn 10.15-11.15 så jag klarar min praktiska examination!

Ha en bra kväll!
    Kraaaaaaaaaaaaaam!

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D