• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Har en lillis som sover väldigt oroligt.. Så jag ger upp i att försöka komma till sista sidan då det ploppar upp en ny hela tiden...

Gonatt o sov gott!
    Dröm om mig som vanligt!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam! Solig 

• Majuuu

Idag får ni klara er utan mina efter-halkande kommentarer för jag ska nu ägna 15-20min åt daddy på skype o sen plugga järnet tills jag är för trött..

imorn är det tenta o därmed obligatorisk hålla-tummarna tid för alla i tråden mellan 8.10 o 13.30

Gonatt sen o sov gott!
    Dröm om mig som vanligt!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! 

• Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-04-25 22:08:01 följande:
    Hmm...tror det kallas vårkänslor.... som drabbat tråden Cool
    Eller så har jag varit lite för frånvarande...... Men vänta ni bara.. Denhär monster-kursen är över om 1½ vecka..... {#emotions_dlg.djavulsk}
    daddy XL skrev 2011-04-25 22:08:37 följande:
    jaadu tur jag e här så är det iaf 1 som sköter sig :P
    Kyss
  • Majuuu
    HäxanSurtant skrev 2011-04-25 22:11:26 följande:
    Jag funderar seriöst på att åka och få dom måttade hos nån som syr istället, hur jag än köper och vart så sitter dom inge bra ändå...

Så nu köper jag toppar eller jag har gjort de sen jag blev gravid OCH dom är bekväma
    Du får gå till en riktig bh-affär.. Det skulle jag oxå behöva för change-bharna är inte superkvalité o jag får flytta in till innersta haken ganska fort o mindre runt har dom inte... Skrikandes
  • Majuuu

Nu har Prosit fått sovsällis av sin son o kan därmed inte epilera benen innan sovning som hon tänkt.... Men jag ska väl ge upp läsandet för ikväll (har varit otroligt inaktiv, men vem skulle inte vara det efter att ha skrivit tenta i 5h utan paus).. Det lär ta några veckor innan jag är ikapp om ni fortsätter såhär.. Eller nja.. Monsterkursen tar ju som tur slut snart.... Solig

Snart bara 2 veckor kvar till kryssningen så om nån ska få en drink av mig för det 100 000e inlägget får ni jobba ordentligt..

Gonatt o sov gott!
    Dröm om mig som ni alltid gör!
    Kraaaaaaaaaaaaaaam! 

• Majuuu
    Plantage skrev 2011-04-25 23:34:38 följande:
    TS will kill me.....

lick lick lick
    dick dick dick
    spank spank
    Nejdå.. jag har väl redan gett upp hoppet helt när det gäller dig...... Tyst
  • Majuuu

Efter att ha läst en himla massa sidor med enbart snusk väljer jag (hör & häpna) att inte läsa ikapp.... Tyst 

• Majuuu
    daddy XL skrev 2011-04-28 20:53:47 följande:
    näehe  får väl skriva lite mer isf ;)
    på lördag blir det gröna lund iaf så nu vet ni det och jag fått nått att skriva :P
    Ja det ska bli så kul att få åka lite! Har ju knappt fått åka nåt sånt sen 2004.... har ju varit gravid och/eller ammat jämt o ständigt när man varit på sånna ställen.... Skrikandes
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D