• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

177 sidor lästa ikväll, bara 100 kvar (dvs 200 imorn.......) Skål

• Majuuu

Prosit skulle ju gå o lägga sig i tid ikväll.. Är ju något slut efter en heldag på Parken Zoo.. Solig

Gonatt mina härliga trådisar!
    Sov gott o dröm om mig som alltid!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! {#emotions_dlg.flower} 

• Majuuu
    Sugarbaby skrev 2011-04-23 23:53:00 följande:
    200? snarare 400
    Ska du sitta uppe hela natten o babbla? Förvånad
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-04-23 23:53:49 följande:
    Minst 200 imorgon alltså
    som ni ska skriva eller? Jag lär inte ska sitta uppe lika länge imorn o läsa lika många sidor.. Har tenta på onsdag o ska plugga imorn-tisdag, så vi får se hur död jag är i hjärnan på kvällarna... Obestämd
  • Majuuu
    Sugarbaby skrev 2011-04-23 23:57:03 följande:
    nä ja ska sova.. helst för en timma sen.. ja ska upp o jobba imorron börjar 7
    Jag skulle sova för 2h sen hade jag tänkt... Barnen har ju inte fattat vad sovmorgon är än... Obestämd
    Nattinatti! Hjärta
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-04-23 23:57:49 följande:
    men vi har ju inget liv så vi skriver här ist
    Sant... Själv har jag ju ett liv.. Tungan ute Dethär är ju bara min hobby... Solig
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-04-22 11:46:31 följande:
    Hej... är detta den längsta sextråden på fl? Isf har jag kommit rätt....

Såg att ni pratat om proteinshots iaf..... blev sugen på frukost nu bara för det Oskyldig
    Tyst
  • Majuuu

*skakar på huvet o känner för att säga till sockret, MP o häxan att skaffa sig ett rum* Tyst Foten i munnen

• Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-04-22 12:24:29 följande:
    gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah va irriterad ja är NU....... sonens pappa är en stooooooooooooooor idiot... Han tänker inte komma hämta sin son idag men imorgon kl 10 går de bra.. för de har han "lovat" mig hmmmm han har f****N skyldigheter med som pappa tror f**********n han bara kan ändra helger för att hans rygg.. men han kan banne mig jobba laga mat diska och städa med den ryggen???? bortförklaringar ååååååååååååååååååh va irriterad ja är
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D