Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

upyours skrev 2010-06-28 17:27:52 följande:
    Sifferhuvet?
    ja vi är ju bara tjejer o 1 kille här..
  • sonen08
    upyours skrev 2010-06-28 17:32:18 följande:
    Nu när det finns en jävla massa kvinns samlade i en och samma tråd så vill jag passa på att ställa en fråga. Tycker ni att det är fjolligt om en kille använder plattång?
    Nej mitt ex använder de o min bror som är utseende fixerad har med plattång så nej de är inte fjolligt..
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-06-28 17:46:31 följande:
    Jaa... Tyst

För...ja skulle tycka att det var aningens jobbigt om han verkade va mer feminin än jag Obestämd
    hehhehe min bror som INTE ä gay kan stå i 1 h och fixa sig i spegeln innan han går ut hehehe han är såååå utseende fixerad
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-06-28 18:15:46 följande:

"Går o gömmer mig"

Attans... själv kliver ja upp på morgonen, tvättar mig, slänger på mig kläder drar borsten genom håret o snurrar upp en tofs...o VIPS ja e klar

"Hm"....kanske skulle...NÄE...
    hehehe....han är 20 år men min mamma får väcka han för han är såååå morgontrött när han väl kommer upp så ä han antingen suuuperseg eller så går de på 2 sek för att han är klar innan han ska gå till jobbet nu Men ska han UT på krogen ja då får ma räkna med duschen är beslagstagen i 1-2h innan han är klar   men till skolan/jobb så segar han ut och då brukar han ligga o dra sig in i de sista han har ALLTID vart sån...Så den tjej han skaffar lär hehhee få de drygt
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-06-28 18:24:55 följande:
    Ja hoppas för hennes skull att de kommer ha 2 badrum
    fast de kommer de ha råd med han är såååå eknomisk o sparsam ja o snål men allt han har i sitt rum har han faktist sparat ihop o köpt själv
  • sonen08
    upyours skrev 2010-06-28 19:58:17 följande:
    Matte är inte din grej va? Johan finns också med, min framtida frus ex. Sifferhuvet fick jag idag veta att han är en gosse, num1lock har jag också sett i tråden och så jag.
    Jo ja vet mn nu syftade ja de som hänger extremt mycket i tråden...num1lock har ja inte sett...????Barn1 dyker upp som gubben i lådan då o då ju som du..men men de är INGA killar som håller till s mycket som sifferhuvud gör så därför räknade ja bara han
  • sonen08
    upyours skrev 2010-06-28 20:30:16 följande:
    Fan! Måste ni vara så himla trevliga?? Ni gör det svårt för mig att vara elak!
    Näääää INGA surgubbar vill vi ha i tråden de räcker med allt som vart..
  • sonen08
    upyours skrev 2010-06-28 20:40:26 följande:
    Bra. Då har jag fortfarande chans på dig.
    hmm va de INTE ts du fria till??? eller du är kanske mormon???
  • sonen08
    upyours skrev 2010-06-28 20:42:46 följande:
    Jag är aldrig sur. Så det behöver du aldrig vara orolig för.
    hehehe bra för annars vet du va logga ut knappen sitter va hehehheh
  • sonen08
    Mynta skrev 2010-06-28 21:34:33 följande:
    Mamma - Check!
    Singel - Check!
    Desperat - Nja, eller jo. Check!
    välkommen hit
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D