• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

giftfri skrev 2011-04-13 21:21:13 följande:
    Alla är vi olika.., som tur är..
    Jepp.... Tyst
  • Majuuu
    giftfri skrev 2011-04-13 21:34:26 följande:
    En lydig kvinna är en lycklig kvinna...
    En lycklig kvinna är en lycklig kvinna heter det.....
  • Majuuu

Nej, nu get jag upp för ikväll... Tröööööttttt...

Gonatt o sov gott!
    Dröm om mig som vanligt!
    Kraaaaam! {#emotions_dlg.flower} 

• Majuuu
    HäxanSurtant skrev 2011-04-13 23:56:15 följande:
    Mm fantastiskt, vi har inte bara den sjukaste tråden, utan majoriteten av oss är sjuka, gött!
    Jepp, men det är iaf bättre nu än för några veckor sen då 90% av tråden var sjuka eller hade sjuka barne eller både och.... Skrikandes

Men nu är det vår så nu är vi inte sjuka nå mer! Solig
  • Majuuu
    sofiahivall skrev 2011-04-14 00:39:16 följande:
    Orka läsa igenom allt ;) vad händer här? Har någon fått napp? :)
    Här händer allt..
    Jag har fått ordentligt napp.. Hittat min mr Right som jag planerar leva resten av mitt liv med Drömmer
    Har ju blivit några par, o lite roliga kryssningar o en kulig trådfest..
  • Majuuu
    HäxanSurtant skrev 2011-04-14 09:08:59 följande:
    God morgon, pigg som en mört här....

Hejja hejja, knött med onge i sängen, vaknat,somnat, vaknat, slumrat.. och nu är vi uppe... Freja knaprar frukost framför tvn Förvånad Jepp mig kan ni ha som modell för dåligt föräldraskap i alla lägen

Idag skall jag baka, chokladkaka med banan.. För idag skall vi till torget och lekplatsen efter dagis och leka och fika... Det är solsken ute  Solig Tror till och med jag skall satsa på att ha med fröken knäck i öronen in till "centrum" så hon får uppleva hur de är att bara ligga plats och glo på andra hundar en stund Åhh vad hon inte älskar det, att ligga still alltså!!!!!

Kaffe kaffe kaffe..   Kaffe
    Jag bakade chokladbanankaka o banankaka i förrgår men kom fram till att jag inte klarar äta det utan att få ont i halsen pga min överkänslighet mot banan.... Så idag bakade jag en citronkaka istället o ska mata min kursare med banankakan imorn istället..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2011-04-14 10:27:02 följande:
    Du skulle smaka min morotskaka

Från det ena till det andra, en gammal klassiker

" target="_blank">

mmmmmmmmmmmmmmmmmm morotskaka...... Drömmer
  • Majuuu
    HäxanSurtant skrev 2011-04-14 12:36:02 följande:
    Finns mycket jag skulle vilja hitta på.. Att se dig dansa smågrodorna i cam hade vart fett nice, naken såklart.. är du på eller????

Seriöst ta du trådstarten med en nypa salt och kom inte hit och tro att du är nån jävla gåva, för det är du inte!!!

Drömmer Jisses Amalia....
  • Majuuu
    qwoxy skrev 2011-04-14 12:43:31 följande:
    Men om man nu skulle råka vara det då? :p
    Hej o välkommen till gemenskapen!
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-04-14 16:01:09 följande:
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej hade en Underbar natt med min söööötnos Sonen sov i sin säng och det gick suuuuperbra   dock vaknade sonen kl 4 imorse och jag min dummer la ju in han i min säng han hade säkert somnat om i sin säng om jag hade lagt ner han jajaj man lär sig... kl 5 ringde sötnosens klocka och han skulle åka men är Superlycklig HjärtaHjärta han är helt underbar
    Härligt!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D