• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-04-11 22:00:28 följande:
    Skål mebn då är du säkert inte helt sysslolös imorgonkväll heller
    Ja ni har varit väldigt flitiga...
  • Majuuu
    HäxanSurtant skrev 2011-04-11 22:32:28 följande:
    hahah skojar du, folk har kallat mig gräddnos hela livet efter en olycka med en skål med grädde som barn...

Men be my guest, ha du titel här så behåller jag min irl fair deal? Miss devil?

Jag är ju en riktig Maja o då får man titlar som Maja Gräddnos, NalleMaja, GammelMaja, Maja Piraja, osv på köpet... Cool
  • Majuuu
    dlk skrev 2011-04-12 19:33:09 följande:
    Tagliatelle med strimlad ryggbiff i grädde och sötsur sås. Just sånt man kan få om man lever med mig!
    Nej tack.... Skål
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-04-12 20:05:22 följande:
    Sonen sover nu och inte jag som nattade han utan hans pappa kom hit eftersom jag ringde han när sonen hade sitt utbrott... HAN tyckte ju jag skulle ge sonen klubba så han har köpt hem klubbor till sonen.. Hmmm snacka om att motarbeta mig som förälder. jag anser INTE han ska ha godis mitt i veckan.. Utan hålla det till lördagar.
    Vad drygt.. Självklart har man ju olika regler men hos dig ska ju dina regler gälla.... Skrikandes
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-04-12 21:22:37 följande:
    Jag skulle bli galen!!! Föräldrar ska komma överrens om reglerna
    Ja det vore ju det bästa, men om man har olika regler ska ju mammans regler gälla hemma hos mamman o pappans hos pappan.
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-04-12 21:25:37 följande:
    Fast idag har det vart lugnt... beror nog på att jag har haft lite stressigt
    Men du gav ju mig en liten chans att komma ikapp trots att jag inte gett ikapp-läsandet 100% uppmärksamhet pga skola o daddy...
  • Majuuu
    HäxanSurtant skrev 2011-04-12 21:27:00 följande:
    Som jag skulle vilja röka dig Maja
    Ja men jag är ju oemotståndlig.. Folk som träffar mig vill ju röra mig, äta mig osv.... Tyst
  • Majuuu
    figurehead skrev 2011-04-12 21:36:51 följande:
    Ja Maja Mehiläinen kanssa
    Tietenkin!
  • Majuuu

Nu är Prosit ikapp o ska överge datorn för att lägga sig i sängen o rita lite pilar på gamla ben... Obestämd

Gonatt o sov gott!
    Dröm om mig som alltid!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Solig 

• Majuuu
    figurehead skrev 2011-04-12 22:23:46 följande:
    denna sidan upp?
    Nja inte riktigt.. Snarare vinklar o pilar o analysera lite vad som händer om man inte kan extendera knäet fullt ut....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D