-
mmmhmmm...kan jag förstå.. gumman får ju helt enkelt bara hänga på för attd et e så vårat liv ser ut..hon har gått de två föregående åren.. o nu blir det tredje ggn, 3 år gammal.. =)=)=)Majuutschi skrev 2010-06-22 21:04:52 följande:Tror dom är lite små för det... Vi får dra ihop nåt annat en av mina barnfria helger..
-
Fats iofs så var hon såå bestämd med att hon skulle se promoe förra året..och i år bara MÅSTE hon se Eric Sade... annars blir hon gryyymt besviken *heheCee skrev 2010-06-22 21:07:36 följande:mmmhmmm...kan jag förstå.. gumman får ju helt enkelt bara hänga på för attd et e så vårat liv ser ut..hon har gått de två föregående åren.. o nu blir det tredje ggn, 3 år gammal.. =)=)=)
-
Ja...när man dansar och hela tiden rullar pannorna mot varandra...figurehead skrev 2010-06-22 21:08:10 följande:gnuss?
-
Hp e nog den bästa helt gratis sajten! Smidig o överskådlig o med mkt seriöst folk =)Majuutschi skrev 2010-06-22 21:12:55 följande:Jag tycker det verkar lite sådär... Gillar hp mycket mer..
-
*hahahhaha..NNNÄÄÄ.. suck.. hittar inget bra klipp... var juh med i ett avsnitt utav färjan..man dansar mend rullar hela tiden pannorna mot varandra...figurehead skrev 2010-06-22 21:15:05 följande:fyllehånglar?
-
figurehead skrev 2010-06-22 21:20:38 följande:Strax efter att man vräkt i sig en kebabtallrik med vitlökssås
*hehehehehehhe.... äsch! ;P Bara jag slipper det..*hehehe
-
"Gnuss" är en variant av foxtrot som ursprungligen dansades i de norra regionerna av landet. Idag har det dock blivit mer utbrett över hela landet, främst genom oss norrlänningar som smyginvaderar de södra regionerna.
Gnuss innebär att kille dansar med sin panna, haka eller sina läppar mot tjejens panna (beroende på längdskillnaden på paret). Under dansen så vrider paret på huvudena i rytmik till dansen så att båda i paret alltid titta åt samma håll, i den riktning som paret är på väg i det ögonblicket. I princip kan man säga att går man på höger fot så vrids huvudet till höger och på vänster fot så vrids huvudet till vänster. Man lever sig oftast in med hela kroppen i musiken mer när man dansar så, iaf uppfattas det så av de som ser på.
Det finns också en del förutfattade meningar om gnuss då många ser det som något väldigt intimt. Detta behöver dock inte alls vara fallet utan gnuss är helt enkelt ett sätt att dansa, likväl som bugg eller "vanlig" foxtrot.
-
Förstår dig alldeles!!! =)Majuutschi skrev 2010-06-22 21:26:34 följande:Det är ju lättare om man bara har en.. Men jag har 2 små...
-
mmmhmmmmm... PRECIS!! Fast tyvärr så blir dte liiite tjatigt så småningom..samma människor hela tiden.. jag har en dooooownperiod nu...Majuutschi skrev 2010-06-22 21:29:24 följande:Ja o den är ju gratis påriktigt dessutom. En stackars fattig föräldraledig ensamstående mamma har väl inte råd att slänga ut massa pengar på dejtingsajter..
-
*kastar ut kroken ;PMajuutschi skrev 2010-06-22 21:30:01 följande:du får prova.. om du inte får napp här såklart..