• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lellebror skrev 2011-04-10 17:59:33 följande:
    va? vem?
    säg inget till prosit bara
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-04-10 18:40:50 följande:
    Vem 17 är väluppfostrad i denna tråd:)
    Jag Oskyldig
  • Majuuu
    HäxanSurtant skrev 2011-04-10 20:22:17 följande:
    Det kan ju ingen betvivla efter denna trådstart Your simply the BEST!
    Solig
  • Majuuu
    Metal skrev 2011-04-10 20:27:41 följande:
    Ja, det är du ju inte ensam icke-singel att tycka.

(Gift-singeln har talat! Skrattande)
    När jag startade tråden var jag oxå singel men gift...
  • Majuuu
    HäxanSurtant skrev 2011-04-10 20:29:51 följande:
    Nåja du lär ju inte vara sysslolös de närmsta dagarna iaf se det positivt Kyss
    Nej men det är jag ju aldrig... Har ju lite skola o barn o ta hand om oxå...
  • Majuuu
    HäxanSurtant skrev 2011-04-10 20:58:13 följande:
    Hehe min nostalgi dricka finns kvar, Dr pepper.... men jag saknar blå moster eller vad den hette, tungan blev helt blå iaf
    Kanske godismonstrets blå hallon?

Dr Pepper är aldrig fel... Nu blev jag sugen på cherry coke oxå.....  Obestämd
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 21:46:59 följande:
    God Natt!!!

Och imorgon har du mycket att läsa ikapp igen, eftersom vi ska skriva några hundra inlägg till ikväll
    Skoja inte...... Har läst 78 sidor hittills idag o bara kommit till när jag gick o la mig igår... O snart är det läggdags för lilla Prosit... Skål
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-04-10 21:47:54 följande:
    Blir inte Daddy avundsjuk på mig om jag drömmer om dig*retas*
    Nejdå, han vet att hans flickvän är oemotståndlig o bäst på alla sätt, så det är inge konstigt att så många drömmer om henne..
  • Majuuu
    pappa478 skrev 2011-04-10 21:48:32 följande:
    Absolut inte, slutsatsen blir snarare att vi återgår till ett samhälle som fokuserar på vår gemensamma välfärd istället för det 20/80 samhället som växt fram under den moderatledda regeringen. Väl fungerande välfärd och med ett bra socialt skyddsnät främjar tillväxten och är på så sätt bra även för oss som råkar ha ett jobb.
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-04-10 21:52:10 följande:
    Jag förstår inte varför det skulle vara bra för mig om en arbetslös släkting får jobb. Jag har svårt att se varför jag som är välutbildad gynnas av att min syster som inte har samma kompetens skulle få samma utbildning.
    Låter lite ego i mina öron......... Katt
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D