Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2012-04-04 21:38:21 följande:
    vart lite fel där.. tänkte på något annat när jag skrev det  
    Vi flyttar nog inte ihop på ett bra tag! 
    Solig
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2012-04-05 10:35:29 följande:
    Men helt seriöst folk..... nån som vet hur det gick för sonens mamma? Behöll hon eller ej???
    Ingen aning, hon försvann ju, men han grodan som kikar in här ibland kände väl henne???? Han kanske vet.
  • HäckHäxan
    Sugarbabe skrev 2012-04-05 11:13:07 följande:
    hoppas inte det, för både hennes egen och hennes sons skull. det kändes som att det inte var läge riktigt... men å andra sidan så e de hennes beslut...
    Ibland tycker inte jag att vissa skall få fatta egna beslut OCH absolut inte när de verkar bemedlade nog för det!
  • HäckHäxan
    One Direction – What Makes You Beautiful

Lyssnade just på denna och gungade lite på höfterna, fick syn på mig i spegeln och kan konstatera att röven är bredare än axlarna, förlamande insikt....

Men nu 2 minuter senare är jag tacksam, axlarna är ju breda som de är och de hade om möjlig sett ännu sjukare ut om de var bredare än röven just nu
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2012-04-06 15:58:55 följande:
    Mina axlar är bredare än röven... och nej det är inte snyggt det heller
    Vi borde vara ihop då, hade ju vart perfekt match
  • HäckHäxan
    Sugarbabe skrev 2012-06-12 21:41:57 följande:
    Hello tråden!!
    de e lite segt här få ja ju säga... men nu kan ja komma med glada nyheter att förlovningsringarna är beställda och vi har blivit sambos
    Barnfronten e de lugnt på,, men man vet aldrig {#emotions_dlg.djavulsk}  
    gött, gött som fan, det är dig väl förunnat babe!!!!!!!!!!!!!!! Hjärta
    Jag skall på MetalTown, skall du med?????
  • HäckHäxan
    Marie-anne skrev 2012-06-13 02:57:35 följande:
    hm jag bor i en stad som heter karlskoga,40,sjukpensionär ,vill ha jobb men väntar på utredning ang min värk,ärlig för mycket, säger vad jag tycker och bryr mej om för mycket! ofta borde jag kanske inte lägga mej i, men jag tycker att man kan ej vara för medmänniska! så gillar jag någon då lägger jag mej i=)
    Jag hade typ strypt dig på en nanosekund om du la näsan i blöt utan vettigt skäl, sen hade du fått låtsas att det var av omtanke hur mycket du vill liksom.

Om man redan innan har en tanke att man nog inte borde lägga sig, ja då borde man förmodligen inte göra det. *min åsikt då*
  • HäckHäxan
    MrC skrev 2012-06-13 02:52:19 följande:
    En bild säger mer än 2000 ord!

Bor var och ålder? Jobbar? Studerar? Vart är du på väg?
    Ärlig? Är du en sån som alltid säger vad du tycker och tänker? (tänk efter noga innan du svarar)
    Sen ska du se att det rasslar till i postlådan!
    Och du är så klok att jag ibland nästan blir stum! Så tack för att du får mig att tänka till, ofta! {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    Marie-anne skrev 2012-06-13 03:05:51 följande:
    hm jag gillar ej att visa mej på bild då jag allt för ofta fått svar av killar som lovat mej guld och gröna skogar för att sedan när dom vill se kort, bara drar!
    Ja för köpa grisen i säcken är ju en av de saker som nästan alla drömmer om Obestämd Hur tänker du där? De är väl bättre att vara ärlig med hur du ser ut från början eller tänker jag konstigt här?

Inte för att jag fattar hur du kom in på detta med bild men
  • HäckHäxan
    MrC skrev 2012-06-13 06:18:53 följande:
    Karlskoga?! Där brukar jag ju vara ibland, men inte så ofta. Förvisso brukar jag åka till Karlskoga ganska sällan.

Det finns hopp för dig och mig också. Man kan inte alltid vara ett geni, hehe.

Köpa grisen i säcken? Nja, men man får nog chansa ibland.
    Men man måste definitivt alltid "provköra bilen" innan man köper den. *hehe*
    Det var jag som provocerade henne med bilden. *skyldig*
    Nej men kan vara genialisk vid väl valda tillfällen Jag klär nog för övrigt inte så bra i Einstein frillan misstänker jag.

Klart man måste provköra, annars vet man ju inte om maskineriet fungerar som sig bör!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D