• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-28 23:19:51 följande:
    Jag måste tyvärr meddela att jag oxå ska sova..... Eller hänga tvätt först o sen sova...
    men jag kan göra dig nyfiken genom att säga att jag troligtvis ska på en sol-dejt på torsdag..

Gonatt!!! Kraaaaaaaaaam!!!
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhhhhhhhhhåååååååååååååååååååååååååå!!! Jag nu blir jag GRYMT nyfiken..men antar att du minsann inte tänker stilla min nyfikenhet överhuvudtaget???? Eller?? Pllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss!!!!!!!!!!!!! ;P
  • Cee

Nähä..det börjar bli ett otrevligt mönster det här.. ensam o övergiven IGEN!!! SUCK!! ;P

Tur att du kommer till drömmarnas land AC ;P

Natti natt alla!! Hoppas vi ses i morgon då!!! KRAAAAAAAAAAAAAAM

O förresten ska det regna på ons.. :S

• Majuuu
    Cee skrev 2010-06-28 23:21:37 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhhhhhhhhhåååååååååååååååååå åååååååå!!! Jag nu blir jag GRYMT nyfiken..men antar att du minsann inte tänker stilla min nyfikenhet överhuvudtaget???? Eller?? Pllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss!!!!!!!!!!!!! ;P
    Det är han som snusar som jag skulle träffat för en vecka sen... Har pratat med honom hela kvällen nu på msn o har fått en bättre bild av honom nu... så vi ska ev träffas på torsdag o sola ihop om det är fint väder o jag inte får andra planer..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-28 23:24:58 följande:
    Nähä..det börjar bli ett otrevligt mönster det här.. ensam o övergiven IGEN!!! SUCK!! ;P

Tur att du kommer till drömmarnas land AC ;P

Natti natt alla!! Hoppas vi ses i morgon då!!! KRAAAAAAAAAAAAAAM

O förresten ska det regna på ons.. :S
    Jag var ju snäll nu iaf..
    Puss o gonatt!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-28 23:25:27 följande:
    Det är han som snusar som jag skulle träffat för en vecka sen... Har pratat med honom hela kvällen nu på msn o har fått en bättre bild av honom nu... så vi ska ev träffas på torsdag o sola ihop om det är fint väder o jag inte får andra planer..
    OJOJOJOJOJ!!! Då får vi verkligen hålla tummarna för att han inet gör dig besviken igen genom att kläcka ur sig ngn ny groda!! Spännande spännande!! =)=)=)=)
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-28 23:26:10 följande:
    Jag var ju snäll nu iaf..
    Puss o gonatt!
    MMm..du e allt snäll du..innerst inne ;P
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-28 23:34:11 följande:
    MMm..du e allt snäll du..innerst inne ;P
    jag är snäll.... men tycker om att retas.. Tungan ute
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-28 23:09:49 följande:
    Usch då... Låter inge kul... Själv drömmer jag aldrig sånt eftersom jag analyserar sönder drömmar medan jag sover.. Är dom på väg mot mardrömshållet eller annars bara orealistiska så förstör jag genom att börja ifrågasätta saker i drömmen... Ja, jag är knäpp..
    ja brukar inte drömma längre men nu lyckades ja med de 2 ggr otäcka drömmar som handlar om sonen

i drömmen som va så skulle grannen anmäla mig till soc för ja skrek o gapa på sonen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D