Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Smecker skrev 2012-01-07 17:56:31 följande:
Konstant allergi gör immunförsvaret nedsatt, allergi i kombination med allergimedicin gör en konstant trött.Hösten 10 så var jag jättesjuk, verkligen sjuk i flera månader, bihålorna, halsfluss (trodde dom) de trodde också att jag fått körtelfeber igen vilket i sig ju skall vara omöjligt, jag åt penicillin i nästan 2½ månad konstant, till slut ville dom göra HIV test, gör vilka jävla test ni vill bara jag blir frisk! Ingen HIV, flyttade i samma veva till huset så detta var under min uppsägningstid jag var så jävla sjuk, apkul att packa och sånt
Sen höll jag mig bra och jag har varit rätt frisk i år, min räddning vid förkylning heter sinova forte, har säkert sluppit iaf 3 kuren med penicillin för att jag tagit sinova vid minsta tillstymmelse till täppt i näsan typ.
Allegi tabletten jag har nu heter Cetrizin Stada 10 mg och de står en tablett om dagen, så det är ju vad jag tagit då.
Smecker skrev 2012-01-07 18:01:17 följande:
Konstant allergi måste du ta tabletter morgon och kväll mot. Sen beror det på vilken allergimedicin du tar, finns en del att välja på som är olika bra.För mig känns det iaf sjukt att vara sjuk såhär. Då jag under hela mitt jävla liv innan typ aldrig var sjuk, åt min första penicillinkur när jag var 17 kanske , förutom en som jag fick under mitt första levnadsår. Jag är bortskämd med en kropp som nästan alltid fungerat helt jävla perfekt, inga sjukdomar, fixat allt och nu är jag som en jävla skugga av den jag uppfattar att jag egentligen är OCH det kan jag helt enkelt inte vänja mig vid eller förlika mig vid alls