Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Smecker skrev 2012-01-07 17:56:31 följande:
    Konstant allergi gör immunförsvaret nedsatt, allergi i kombination med allergimedicin gör en konstant trött.
    Jag har haft kasst immunförsvar i några år nu typ, men ingen har ens tänkt kattallergi varken jag eller vårdcentralen. I ett är lämnade jag blod nästan varje vecka på vårdcentralen för de försökte komma på varför jag hade en förhöjning av vita blodkroppar till synes utan anledning. Tills slut sa jag att jag skiter i detta nu ni hittar inget fel och ni har ingen förklaring, ung och dum typ, men jag orkade bara inte, detta var kanske 01-02 där omkring. Fick problem med bihålorna i samma veva om jag inte minns galet, så nu har jag ärrbildningar där och får bihåleinflammation nästan med en gång när jag blir förkyld!

Hösten 10 så var jag jättesjuk, verkligen sjuk i flera månader, bihålorna, halsfluss (trodde dom) de trodde också att jag fått körtelfeber igen vilket i sig ju skall vara omöjligt, jag åt penicillin i nästan 2½ månad konstant, till slut ville dom göra HIV test, gör vilka jävla test ni vill bara jag blir frisk! Ingen HIV, flyttade i samma veva till huset så detta var under min uppsägningstid jag var så jävla sjuk, apkul att packa och sånt

Sen höll jag mig bra och jag har varit rätt frisk i år, min räddning vid förkylning heter sinova forte, har säkert sluppit iaf 3 kuren med penicillin för att jag tagit sinova vid minsta tillstymmelse till täppt i näsan typ.

Allegi tabletten jag har nu heter Cetrizin Stada 10 mg och de står en tablett om dagen, så det är ju vad jag tagit då.
    Smecker skrev 2012-01-07 18:01:17 följande:
    Konstant allergi måste du ta tabletter morgon och kväll mot. Sen beror det på vilken allergimedicin du tar, finns en del att välja på som är olika bra.
    *pekar uppåt*

För mig känns det iaf sjukt att vara sjuk såhär. Då jag under hela mitt jävla liv innan typ aldrig var sjuk, åt min första penicillinkur när jag var 17 kanske , förutom en som jag fick under mitt första levnadsår. Jag är bortskämd med en kropp som nästan alltid fungerat helt jävla perfekt, inga sjukdomar, fixat allt och nu är jag som en jävla skugga av den jag uppfattar att jag egentligen är OCH det kan jag helt enkelt inte vänja mig vid eller förlika mig vid alls Skrikandes
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2012-01-07 17:04:10 följande:
    du jag fyller snart 17

Häxxan tack för tipset

nu håller min oxfile som är rosa på att bli klar hur vill ni ha ert kött genomstekt blodigt / mittemellan
    Jag är inte förtjust i oxfilé alls. Föråt mig på det för många år sen när jag typ bara åt oxfilé, vilket jag från början inte var så jätte förtjust i heller. Jag har alltid föredragit fläskfile!
  • HäckHäxan
    IeIIebror skrev 2012-01-07 19:38:28 följande:
    Häxan im home 

Babe Som jag saknat alla dessa försköningar av mig!
    Lilla Lelle akta dig annars dränker snigeln dig =)
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2012-01-07 19:16:05 följande:
    mumma trodde de va oxfilé men de va fläskfilé vi åt  
    hehe Fläskfile kasta man i pannan, kort stund bara en fin yta på bägge sidor sen smaskar man som en tok! Gärna med potatisgratäng till
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2012-01-07 20:40:49 följande:
    nu kollar jag på galdiatorerna
    Antar att det är ett tv program eller menar du filmen gladiator?

Jag har inga tv kanaler jag
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2012-01-07 23:03:50 följande:
    Samma med min sons pappas hund... Sonen o hans pappa insjuknade o hunden kräktes o diare' i nån dag, några andra vars hundar var i ett par 3 dagar... Spöke

Sammanträffande eller samma sak...?
    Vet inte, men ruggigt endå.    
    Superbra, nu blev jag glad som tusan
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2012-01-08 13:45:41 följande:
    Dagens!
    Nu tycker jag att skit året 2012 ska ta slut. :(

En häst till som har skadat sig!
    Men va tusan!! Vad har hänt med den då? Lagbart hoppas jag?
  • HäckHäxan
    IeIIebror skrev 2012-01-10 16:10:59 följande:
    hipp hipp hurra för jag fyller år idag 37 35 30  25år ( ungefär )
    {#emotions_dlg.flower} Grattis {#emotions_dlg.flower}

Hjärta Kaffe *skål*
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2012-01-12 22:51:52 följande:
    Ja just det... jag får ju inte glömma och gratta Häckhäxan här i tråden!

{#emotions_dlg.flower} Grattis Häxan {#emotions_dlg.flower} 

Skål 
    Tack sötaste du!

Kaffe *morgonkaffeskålar*
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2012-01-16 20:26:00 följande:
    cajsasmamma

Är en väldigt klok person, bara så att ni vet  
    Ja det är hon. Hjärta
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D