• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2011-04-08 23:04:18 följande:
    UNDERBART gumman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo..vet att jag varit dålig på att närvara Skäms Men med en skitdator som inte kan tas med till sängen o knappt kan laddas o med glapp skärm..så blir det liiite segt... o när jag dessutom slocknar kl 20.30 var o varannan kväll så blir det svårt... :S

Men ska försöka skärpa till mig gumman
    Bra! För vi tycker om att ha dig här! Dessutom är det lite ont om singelmammor till våra singelkillar, o dig räknar ju jag som singelmamma...
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-04-08 23:06:43 följande:
    Mmm..du e sååå klok gumman.. fast en groda e bättre än ingen alls just nu... blir rätt stark utav det här också.. de dagar när jag inte e helt nere Tungan uteFlört

Tycker om att ha honom i mitt liv...

Men som sagt... det utvecklas hela tiden o snart kommer vi till vägskälet då vi båda måste bestämma oss för bu eller bä...

KRAM gumman o tack för din omtanke!! Hjärta
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Hjärta

(o självklart är jag klok Drömmer
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 23:07:08 följande:
    A  sedan -91 stoppad 1gång 800kr i böter ( minns inte ens varför )
    B sedan -99 stoppad 2ggr alkoblås fortkörning 1gång plåtpolis
    C sedan -04 Stoppad 3ggr 1 fortkörning 2 rutinkontroll ( 2 plåtpoliser och 1 levande jävel )

Inte så illa ändå eftersom lastbilen rullar va 1500mil i månaden och personbilen ytterligare 250 så......
    Slår man ut det på antal mil och år / antal kr i böter så blir det inte så farligt
    Speciellt inte om man räknar med snitthastighet i priset
    Jag körde ju typ knappt alls okt07-sep09...... Men annars har jag kört lite då o då.. Blivit en hel del mer senaste 6 månaderna.... Drömmer
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-04-08 23:07:20 följande:
    Han kan få bo ner i källarn istället... han snarkar ju så mycket ändå
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 23:08:30 följande:
    ummmm någon kidnappade min dator igen? Oskyldig
    Den tror vi inte på....  {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-04-08 23:08:39 följande:
    Eller inte... e så mkt gladare när jag har ngn i mitt liv än när jag e helt ensam..o man attraherar juh aldrig så många som när man är förälskad.... så bara jag ser till att inte låsa mig utan hålla ögonen öppna så....

hehehhee... mkt dum teori... jag vet... men låtsas kan man juh alltid Tungan uteFlört
    väldigt dum teori, men det var ju du som sa det...  
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-04-08 23:10:23 följande:
    Mmmmm..har då iiiiingen aaaaaning om ngt jag..fast har haft in mååååååååååånga killar från nätet som tagit sig en titt eller presenterat sig... så e la van Tungan uteTungan uteFlört
    Men då är du ju van!

Sånt fick jag uppleva en hel del när jag för 9 år sen jobbade på McD i Karlstad... Ibland lite jobbigt när dom inte presenterar sig men pratar med en som om man kände varann.... Skrikandes
  • Majuuu

Nej nu ska jag logga ut o plocka lite innan daddy kommer... Ska bli så underbart att få hit honom även om det är för en kort stund...

Sov gott gullisar o dröm om mig!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! 

{#emotions_dlg.flower} 

• Majuuu
    Cee skrev 2011-04-08 23:16:54 följande:
    *hehehhee..räknar mig själv som singelmamma Tungan uteFlört fast tycker iofs att det e ont om vettiga singelkillar här ObestämdTungan ute
    Vi har ju många som följer tråden utan att skriva så vi får väl hoppas det börjar komma fram fler singlar som vågar ge sig in i gemenskapen för vi går ju åt rätt fort..
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-04-08 23:18:44 följande:
    MMHHMM:..sånt avskyr jag!!! Men annars kan de väl få reka läget.... men man blir lite tagen på sängen ibland, men trevligt inslag i vardagen o så får chefen ngt att garva åt Tungan uteFlört
    Ja absolut! Vem vet, snart kanske Han dyker upp i butiken...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D