• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

OojespersmammaoO skrev 2011-04-08 21:08:17 följande:
    Nu säger jag godnatt till tråden, grabben håller på och somnar i soffan så bäst att gå och lägga sig. Godnatt och sov gott! Kram
    Gonatt! Dröm nåt trevligt! Kram!
  • Majuuu
    Sugar skrev 2011-04-08 21:09:38 följande:
    skjutsa hem han da... gör en picnic o stanna eftervägen o gör en utflykt av de :)
    Hade det bara varit jag så visst skulle jag ha kunnat göra en 240km utflykt, men jag vill ju inte utsätta barnen för det... Obestämd
  • Majuuu
    Sugar skrev 2011-04-08 21:13:17 följande:
    nä inte igår... idag
    JA, Prosit är i nutid!
  • Majuuu
    Sugar skrev 2011-04-08 21:17:44 följande:
    de fixar dom stanna o fika på vägen o greja på lite... de fixar dom utan problem
    finns ju liksom inget längs med vägen... o i vanliga fall tar det typ 1½h att köra dit o så lika lång tid tillbaka o ska man göra nåt stopp blir det ju minst 4-5h resa... Obestämd
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 21:23:13 följande:
    den här tråden klår alla datingsajter

orkade inte ens flirta via dom, och här blev jag nästan ikullsprungen

( kör en prosit och quotar loss nu när jag kan, sitter på Belsebubsans bredband )
    Det är bra! Tänk om alla skulle köra Prosit-style.. Då skulle vi nog ha nått vårt mål inför kryssen... Drömmer
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 21:28:25 följande:
    jag lämnade Surahammar vid 11 idag kunde ju svängt förbi dig o tagit en kaffe ju........
    fast det hade jag nog inte vågat
    Jag var på patientobservation vid den tiden.. Dessutom har jag inget kaffe..
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 21:29:26 följande:
    precis, fast nu orkar jag nog inte spamma mer, skallen är som sirap
    sirap är inge bra...
    Själv ska jag vara vaken till runt 23.30 då daddy beräknas komma.......bara 3-4h senare än väntat... Blä för tågkaos....
  • Majuuu
    Sugar skrev 2011-04-08 21:32:54 följande:
    ja men 1½ timma i bil fixar dom ju.. de e ju inga problem dom somnar ju säkert :)
    Somna vill vi inte att dom ska göra för då kommer dom aldrig somna på kvällen o det i sin tur leder till för lite sömn sön-mån-natten o så trötta o griniga barn på måndag o har jag otur så låter dom på dagis lillisen sova lite extra på dagen så hon inte somnar på kvällen o så är vi inne i en såndär rolig cirkel....

Daddy måste ju vara framme rätt tidigt oxå så vi får helt enkelt acceptera att vi får ha en minihelg tillsammans....som blivit ännu kortare pga dumma tågen.... Gråter
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-04-08 21:39:32 följande:
    Förvånad
    Slutade med kaffe för måååååååånga år sen... 
  • Majuuu
    Skimra skrev 2011-04-08 21:39:57 följande:
    Hahaha denna tråden är ju ljuvlig Kyss
    Jepp det är den bästa!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D