Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-10-18 19:31:22 följande:
    Håller tummarna för att du hittar din dotter

Och för hästen
    Jo dottern hittade jag till slut hemma hos min mamma där hon nästan hade somnat , så jag tänkte att jag skulle kolla på BL innan jag skulle bära upp henne , men det slutade att jag somna i mammas säng och så sov vi alla 3 i den hela natten ;)
  • cajsasmamma
    trollkarl skrev 2010-10-18 20:00:59 följande:
    e på ett jävla humör idag ;)
    hade vart trevligt att hitta väg för lite utlopp.....
    blir så förbanant trött på idioter i trådar där dom inte har en sportkeps av vad dom debatterar om!
    jävla spånskaft...

ja hur e det med dig annars då från det ena till det andra? ;)
    Haha du få göra som min syster säger till mig varje gång jag prata med henne och jag säger att jag irritera mg på folk i olika FL-trådar. Då säger hon " Men måste du verkligen hänge i trådarna och irritera di g p åallt o alla?? "
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-19 12:53:45 följande:

Njae, en del puckon är duktiga på att vända o vrida allt så att trådarna lever kvar.... eller tills de försvinner i tomma intet

Hmm, var länge sen jag hittade en intressant tråd att diskutera i... kanske ska snoka reda på en....
    Hitta en amningstråd så har du nåt och irritera dej över....
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-19 13:04:05 följande:
    göttegris

fast jag är "ledig" jämt Oskyldig

Nä, ska göra lite nytta innan jag ska hämte den vilde... ska hem till morsan och våldgästa henne en sväng

Tbx senare...

Ha det gott så länge alla
    Fast det är inte kul att vara ledig jämt heller , det tycker jag iaf. Jg har vart tyångshalvledig  nu i 8veckor och jag håller på och bli tooookig.
    Igår körde jaghäst förresten , och det ångra jag att jag gjorde.
  • cajsasmamma
    Crazy M skrev 2010-10-19 15:54:33 följande:
    Kändes ine bra bara. Dessutom dejtade han sitt ex i 1 år innan dom blev tillsammans.
    Men det låter inte bra!!!Obestämd Menman ska gå på magkänsla ;)
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-19 17:31:14 följande:
    Första gången jag ens hört talas om denna grabbens försvinnande... och då bor jag inte så långt ifrån gatan han bor på... skrämmande.... Men jag får känslan av att något utelämnas.....
    Så är det alltid att det utelämnas nåt ... och skrämmande at det är nära dig och du har inte fått veta nåt. tex att man inte har satt upp lappar, gått ut i lokal-tv mm
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-19 17:48:05 följande:
    Ska snoka lite mer i detta.... ska kolla lokaltv och JP med....
    Gör du det så inväntar jag rapport av dig sen ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D