Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-08-31 14:13:33 följande:
    Din dotter är väl runt 3årsåldern?
    Att hon är!!!!!! Mer än vanlig just nu. Men jag hajjar det inte bara för hon hade typ som treårs trots när hon var 2, nu blir hon ju 4 i december. För tidigt 5 års trots kanske
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-08-31 20:36:47 följande:
    Jodå, försöker gör en toscaäppelkaka ..
    Jag tror jag älskar dig lite just nu.

När kommer du med min bit?
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-31 20:47:00 följande:
    Ska brotta ner vilden....ska vi se vem som somnar först?
    På! från och med nu då Bye bye
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-31 21:21:00 följande:
    Vilden sover nu med... men ska ju självklart böka så mycket som möjligt innan..... Obestämd
    Min med idag, förvandlades till monster, skulle ha den nallen, nä den och så den, Nej du får bara ha en välj, bröl och tårar okej ingen nale... JOOOO mamma jag vill ha kossan okej du får kossan.....ger henne kossan... Jag vill ha nellen med, nej sa jag bara en... Men Alexander (storebror) får ha massor i sin säng mamma. Spelar ingen roll, du får ha en... gråt gråt, gap skrik.. vrål.. bra skall du sova själv idag.. NEEEEJ, sluta uppföra dig då... JAAAAA MAMMA!!!!!

Vad hände med mitt lätta och milda barn???? Är hon trött? Jag är trött och helt utsliten, är det så enkelt att min ork är väck????? Vad hände med mitt tålamod, jag känner mig som en jävla röv!!!!! Rynkar på näsan
  • HäckHäxan
    Skrikandes Skrev ett långt bra svar till DW och så bara vips hoppade sidan till en annan tråd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅNT kan göra mig helt galen av ilska, fick lust att slå in skärmen på datorn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-08-31 22:03:23 följande:
    Här har inte C somnat ännuSkrikandes Min mamma fråga mig idag  om hon kunde ta Cajsa ett och sen kunde hon lägga henne. Självklart sa jag ja, att det kunde hon, men att C ska vara i säng senast 20.30 när jag kom hem vid 21,15 var inte hon nattad och mamma var själv i badet. Jag har världens snällaste mamma men ibland tänker hon inte . Nu har jag en överpigg dotter här och ett helvete i morgon bitti när jag ska få upp henne och sen är hon grinig hela em och kväll imorgon. 
    Mindre kul.. så jobbigt när det blir sådär. Nu skall mini till pappa i helgen, jag hoppas vi får vilat upp oss bägge två.
  • HäckHäxan
    Lelle the grey skrev 2011-08-31 23:03:53 följande:
    de e lugnt, jag e van
    Hahhaha Freja såg en husvagn idag och VRÅLADE mamma det är deras, mamma, Hannas och hennes pappa han **************************, kan man verkligen heta så. Mamma men kolla då är det deras eller?

• HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-31 23:06:35 följande:
    Dumma dator

Blev ju nyfiken nu på vad du skrev.....
    Jag bara vägrar skriva om, blev sååå sur!

Funderar seriöst på att logga ut och göra, jag göra något annat än att sitta här, läsa, criminal minds vad som.. Ta en sova tablett kanske. Var flera veckor sen jag tog en sån, men jag måste nog få somnat ikväll känner jag. Helt stissig inom mig och idag har jag lyckats äta 3 ägg förut och sen 2 scones ikväll.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D