sugar rush skrev 2010-09-22 22:20:34 följande:
okej.. är du ute efter ett förhållande med honom?
ja tycker inte du ska tänka så.. han verkar ju inte ha tröttnat under dehär halvåret så han kanske är värd en chans??
Nej nej inget förhållande, de tror jag inte han är heller. Men vad tusan tänker han med. När jag var i hans ålder hade jag aldrig ens kollat på en man som var 30 och hade någon i den åldern ens försökt något med mig så hade han fått smisk!
Klart han är värd en chans, om inte annat så bara för att han inte gett upp hoppet utan är sitt vanliga rara jag varje gång vi pratar
Men jag analyserar för mkt, skyller på sömnbristen där, han bor en bra bit ifrån mig, alltså jag hade aldrig satt mig i en bil och åkt så långt för att ha sex OCH jag kan inte riktigt förstå varför han är villig att göra det. Tro mig jag försökte skrämma honom från start med både barn och djur och att jag är knäpp, men de gick han inte på... Han bara gav tillbaka att barn är inte farliga, hans familj är full av knäppisar, rottweielr är han uppväxt med, landet är helt okej för han är dessutom uppväxt på en gård (vilket OMG gett honom en helt gudomlig kropp, orättvist) Jag gör alltid mitt bästa för att skrämma iväg män som visar någon form av intresse för mig!!!!