Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2011-05-20 22:46:50 följande:
    för att man kan

Nej för att jag tränar blodspår med Bosse.
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

så ja..slapp jag bli dumförklarad på fb iaf....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    figurehead skrev 2011-05-20 22:51:08 följande:
    Hehe, skulle jag dumförklara dig?

Vad tror du om mig egentligen?
    *host host*

Tror inte så mycket om dig... vet för mycket för att tro
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    figurehead skrev 2011-05-20 23:00:29 följande:
    Förvånad

Ska jag bli orolig?
    {#emotions_dlg.djavulsk}

Bör du vara orolig tycker du?

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Hepp gott folk.... DW är trött som en bäng... så det blir sussa för min del nu....

Natti på er

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Phuu..... haft ett långt samtal med lammis på msn..... både positivt o negativt..... men men......  ska ringa honom inatt runt 1 med.... så ska vi prata lite till.....  en sak vet jag ... oavsett vad....så kommer vi iaf finnas i varandras liv för alltid....

Men fick även veta en annan grej..... så kommer mura igen käften på en jävla sladdertacka fan för folk som inte kan hålla käften alltså..... *förbannad* o hon kallar sig för vän..... avundsjuka, svartsjuka bitterfitta.... Demon

Hepp....ska lägga vilden nu... han e uppe på övertid...

tbx sen...

This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    ixi skrev 2011-05-21 21:54:09 följande:
    Bra med bra samtal, även om det ibland svider... skönt att du känner att ni kommer finnas jämt liksom, så är det ju med vissa mänskor, de har en plats i ens hjärta for ever faktiskt...

Och FY för såna vänner! Då behöver man inga ovänner liksom...
    The Plantan skrev 2011-05-21 21:31:23 följande:
    Dum di dum

Vi är iaf rörande överrens om att vi inte kan vara utan varandra iaf..... sen vart det leder till i slutändan...världens bästa vänner eller som par.......tja, det får framtiden utvisa... 

Mm...hon ligger inte högt i kurs just nu......  men anar varför hon babblat om saken...ren o skär jävla avundsjuka..... men hon har själv satt sig i den sitsen hon e i nu... o e för bekväm för att göra nått åt saken.... men det ska fanimig inte jag få skit för.... nåja.... hon lär bli varse om att även jag kan vara en bitch iaf...
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 22:13:46 följande:
    Jasså din fick också OB idag, jag nattade min för 5 min sen typ

Skit i sånna människor, bara skit i dom, ställ dig över och se ner på de där små jävla krypen!!!!

min somnade för 10 min sen...det envisa ynglet trodde han skulle få titta på lord of the rings...

Detta kan jag inte skita i...hon har gjort detta enbart i syfte för att förstöra för mig.... men jag tänker inte krypa ner på hennes nivå...
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 22:56:35 följande:
    Hahha smart kiddo

Nej men man kan göra det sååå snyggt.... jag lyckas alltid med bragden att offret aldrig vet vart de kom ifrån och så går jag runt där och myser hemma  Oskyldig

Säger ju att jag ville bli maffiaboss som barn!
    Hehe....  eftersom folk tror jag e så naivt dum o snäll...så brukar mina "hämndattacker" komma som en anonym överraskning...

Fast..... denna gången kan det bli en polissak med.... mer kan jag inte yppa i det öppna....
    This Dragon likes sugar
  • DragonWoman

Hmm...borde försöka pilla i mig nått ätbart.... men så fort jag tänker på mat vill jag Kräks

Lär iaf gå ner det jag gått upp det senaste riktigt fort

Hurray för mt2

This Dragon likes sugar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D