• 1Barn

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

nu1mlock skrev 2010-06-08 23:06:53 följande:
    Jag föredrar att inte gråta överhuvudtaget. Det är ju bara skumt att gråta i grupp? :P

Dessutom har jag ingenting att vara ledsen för, vilket gör det ännu svårare.
    Hahahahaha! Ja oki! du vet de finns gråt terapi grupper, aldrig varit i en sådan men hört talas om de
  • 1Barn

Nä ni, nu ska jag glo lite på tv men jag kommer in igen runt 12

• 1Barn
    Majuutschi skrev 2010-06-08 23:12:24 följande:
    Ja det är skönt att gråta ibland. Precis som det är behövligt att skratta tills man gråter ibland oxå..
    Precis!! De är nödvändigt tycker jag, men så är de när man är känslig :-P  absolut inget fel massor av människor som är det, mer än vad man kan tro
  • 1Barn
    Majuutschi skrev 2010-06-08 23:13:51 följande:
    Menar du att du bara gråtit 2 gånger sen du var 11? Nu är du ju visserligen inte lika lastgammal som mig, men det är ju på tok för lite på så många år... Man behöver ju rensa ut lite gråt ibland. Känslor är bra..
    Jag håller med, men alla kan inte, de tar ut känslorna på nåt annat sätt skulle jag tro
  • 1Barn
    nu1mlock skrev 2010-06-08 23:14:50 följande:
    Jag har också hört talas om dessa. Låter och känns fortfarande rätt skumt att gråta tillsammans utan speciell anledning.
    Majuutschi skrev 2010-06-08 23:12:24 följande:
    Ja det är skönt att gråta ibland. Precis som det är behövligt att skratta tills man gråter ibland oxå..
    Nej, det är inte ett dugg skönt att gråta. :P
    Hehehe, jag hade gärna testat de, för att se vad de är. lite för skoj skull med
  • 1Barn
    Majuutschi skrev 2010-06-08 23:18:16 följande:
    Ja, precis. Ibland så gråter man bara för att gråta liksom.
    Japp helt perfekt, inget att skämmas för, man mår lika bra av att gråta lite bara för att som att gå ut i skogen och skricka som en galning (inte i tätbebygt område, dålig ide) man mår så jäkla bra!
  • 1Barn
    Majuutschi skrev 2010-06-08 23:19:40 följande:
    Då sover förhoppningsvis jag...
    tråkig du är hehehe
  • 1Barn
    SkrattandeMajuutschi skrev 2010-06-08 23:21:36 följande:
    Det är jätteskönt när det behövs liksom.. Slänga igång en film som man vet att man kommer gråta till eller bara gråta annars bara.. Tycker det är extra skönt nu när man ibland får svälja gråten när man känner att man inte orkar mer o inte vill visa det för barnen.. Men det är rätt sällan jag är i det stadiet. Ser till att gråta lite då o då i förebyggande syte..
    SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande
  • 1Barn
    nu1mlock skrev 2010-06-08 23:21:35 följande:
    Nej, det är absolut inget fel på att vara känslig eller att gråta! Det är ju bra, har jag hört (?). :P
    Majuutschi skrev 2010-06-08 23:13:51 följande:
    Menar du att du bara gråtit 2 gånger sen du var 11? Nu är du ju visserligen inte lika lastgammal som mig, men det är ju på tok för lite på så många år... Man behöver ju rensa ut lite gråt ibland. Känslor är bra..
    Exakt, det är precis vad jag menar. Nu är jag i och för sig inte jättegammal direkt, men det blir ju en sisådär 12 år i alla fall.

Jag har känslor, men det känns rätt onödigt att gråta om man inte har något att vara ledsen för. Vad skulle det kunna vara?Jag kan, men har ingen anledning till att göra det. Jag har, precis som er, svårt att bli arg, och när jag väl blir det så behåller jag, som sagt, lugnet och pratar omkull min "motståndare", vilket i sin tur leder till att han/hon eventuellt blir ledsen, alternativt helt enkelt slutar med det han/hon håller på med = jag har ingenting att vara ledsen för.
    Du biter ihop helt enkelt
  • 1Barn
    sugar rush skrev 2010-06-09 00:01:02 följande:
    nope, ja e kvar.. skriver bara inte längre...
    Hej hej jag kommer med in ibland, men lär väl försvinna ett par veckor igen som jag brukar, kanske redan i morgon vem vet, spelar online spel jag så har andra folk att prata med oxå men de har jag hållit kontakten med sen 5 år tillbaka så de är inget spel direkt för mig de är ett community precis som FL för mig! plus att jag träffat alla jag känner till där i verkligheten, träffat dem i holland England och Danmark. en träff ordna jag och 4 andra i Gbg med. så de är kul.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D