Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
jaa jag gör väl tyvärr det ....
nu blir det ett avslappnande bad och sen sängen här :).
God natt på er !
jaa jag gör väl tyvärr det ....
nu blir det ett avslappnande bad och sen sängen här :).
God natt på er !
södertälje
förr va det samma här bara till baren korta stunder sen och håller med om techno hehe då brukar det ju mest va schlager och popig rnb/hip hop ena stället här istan som vi va på en del förra året körde ju "luve songs" som sista låt oxå så det brukade ju bli lite sånt då oxå hehe
har faktiskt lekt med tanken att dansa lite bugg eller vad man nu ska kalla det nån kryssning men då kanske man ska kunna det innan oxå haha hade en rolig kväll med fd kollegorna där en av gubbarnas fru tog upp ämnet och skulle bestämt lära mig det den kvällen och kan ju tillägga att vi satt på en sportbar haha men visst dansa vi lite iaf men då hade man ju fått i sig en del dricka haha men riktigt rolig kväll iaf dom andra som va där hade nog ganska roligt på vår bekostnad skulle jag tro :)
tänk dig 2 år till :O usch min 3åring har nyligen slutat med böjan men händer ju olyckor ibland dock men gått ganska smärtfritt trots allt ....
hmkm borde ju finnas nån chat funktion som man kan använda med nån kompis lista typ som facebook chatten på fL tycker jag .(
God natt på er !
här började det PRECIS att regna tyvärr såååå trtåkigt hommer hem och ska ladda inför kvällen så blir det regn men får väl se vad man hittar på