Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jaa jag gör väl tyvärr det ....
    nu blir det ett avslappnande bad och sen sängen här  :).
    God natt på er !

• daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-05-20 19:50:09 följande:
    Javisst är vi snälla som inte skrivit.. Har varit hos päronen o firat syrrans man som har födelsedag idag.. Aonen är inte alls lika illa längre o jag hoppas att han blir frisk till imorn.. Peppar, peppar, salt, salt, vinäger, tuggummi o blåbärspaj!
    det va en ny variant på peppar peppar hehe, här har det vart en "sån" dag  bara blääää och väntat på att den ska försvinna strulat hela dan både på jobbet och med massa annat :( ska bli såå skönt att va ledig i helgen får se vad man hittar på i morrn kanske bara blir sitta med en barndomskamrat och hans fru som bor här i området kanske grill o ta några drinkar hehe, eller klasskompisens 30 års kalas i sthlm , lördag blev jag bjuden på maskerad party i strängnes oxå men har ingen kostym så känns inte så troligt hehe kan väl gå som "ensamstående pappa" kanske :P.

sonen08 härligt med lite motion nu får du forsätta får spring rundan med grabben då o då :)
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-05-20 20:12:59 följande:
    Ja man måste ju variera sig lite... Blir så mycket peppar annars.. Vad kul med maskerad.. Själv ska jag på "vanlig" fest, eller rättare sagt tjejfest på lördag.. Ska bli kul att gå ut o dansa sen för vi är några stycken o då borde jag inte behöva ta pauser från dansandet för att nån har ont i fötterna.. Dom får väl vila två i taget..
    jasså dansar du så mycket, härligt :) själv e det väl lite olika beroende humör förstås o sällskapet...vet inte hur min dans e direkt men brukar ha kul iaf :)
    SHAKE THT ASS på lördag Majuutschi :P
  • daddy XL

förr va det samma här bara till baren korta stunder sen och håller med om techno hehe då brukar det ju mest va schlager och popig rnb/hip hop  ena stället här istan som vi va på en del förra året körde ju "luve songs" som sista låt oxå så det brukade ju bli lite sånt då oxå hehe

• daddy XL

har faktiskt lekt med tanken att dansa lite bugg eller vad man nu ska kalla det nån kryssning men då kanske man ska kunna det innan oxå haha hade en rolig kväll med fd kollegorna där en av gubbarnas fru tog upp ämnet och skulle bestämt lära mig det den kvällen och kan ju tillägga att vi satt på en sportbar haha men visst dansa vi lite iaf men då hade man ju fått i sig en del dricka haha men riktigt rolig kväll iaf dom andra som va där hade nog ganska roligt på vår bekostnad  skulle jag tro :)

• daddy XL
    sonen08 skrev 2010-05-20 22:25:35 följande:
    är suuuuuper seeeg efter var igång en heeeel dag me mycke händelser mengött när de är på de viset trött på arbetslös liivet
    kommer ihåg hur det va när man va pappa ledig  långa perioder blev ju lite långtråkigt tyckte man ett tag men nu skulle man ju vilja vara pappa ledig igen hahah men e ju så himla mysigt med dom när dom e små :) men matning och blöjbyten känns det som man har fått tillräckligt av nu :)
  • daddy XL

tänk dig 2 år till :O usch min 3åring har nyligen slutat med böjan men händer ju olyckor ibland dock men gått ganska smärtfritt trots allt ....
    hmkm borde ju finnas nån chat funktion som man kan använda med nån kompis lista typ som facebook chatten på fL  tycker jag .(

• daddy XL

här började det PRECIS att regna tyvärr såååå trtåkigt hommer hem och ska ladda inför kvällen så blir det regn  men får väl se vad man hittar på

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D