-
har aldrig provat hp,Majuutschi skrev 2010-06-22 21:12:55 följande:Jag tycker det verkar lite sådär... Gillar hp mycket mer..
-
Strax efter att man vräkt i sig en kebabtallrik med vitlökssåsCee skrev 2010-06-22 21:19:10 följande:*hahahhaha..NNNÄÄÄ.. suck.. hittar inget bra klipp... var juh med i ett avsnitt utav färjan..man dansar mend rullar hela tiden pannorna mot varandra...
-
Norrländsk dans,Cee skrev 2010-06-22 21:27:25 följande:
"Gnuss" är en variant av foxtrot som ursprungligen dansades i de norra regionerna av landet. Idag har det dock blivit mer utbrett över hela landet, främst genom oss norrlänningar som smyginvaderar de södra regionerna.
Gnuss innebär att kille dansar med sin panna, haka eller sina läppar mot tjejens panna (beroende på längdskillnaden på paret). Under dansen så vrider paret på huvudena i rytmik till dansen så att båda i paret alltid titta åt samma håll, i den riktning som paret är på väg i det ögonblicket. I princip kan man säga att går man på höger fot så vrids huvudet till höger och på vänster fot så vrids huvudet till vänster. Man lever sig oftast in med hela kroppen i musiken mer när man dansar så, iaf uppfattas det så av de som ser på.
Det finns också en del förutfattade meningar om gnuss då många ser det som något väldigt intimt. Detta behöver dock inte alls vara fallet utan gnuss är helt enkelt ett sätt att dansa, likväl som bugg eller "vanlig" foxtrot.
mao så måste man äta surströmming före man dansar Gnuss -
För jämställdhetens skull så måste jag ju visa att även killar kan
-
Får se när flötet går under vattenytanCee skrev 2010-06-22 21:32:04 följande:*kastar ut kroken ;P
-
Kan inte förstå att någon kan äta surströmming, fy fan vad vidrigt,Cee skrev 2010-06-22 21:34:41 följande:*hehehehehhehe... om man ätit surströmming borde man väl UNDVIKA sådan närkontakt ;P
men PUUUH!!! Då slipper jag mao.. för själv äter jag inte surströmming.. o vet juh att du inet äter fisk överhuvudtaget ;P -
det var väl bakom dig jag skulle varaCee skrev 2010-06-22 21:35:48 följande:mmmm... hoppas bara att det inte visar sig att du bara e bakom ;P
-
Prioriteringar gumman, prioriteringarMajuutschi skrev 2010-06-22 21:29:24 följande:Ja o den är ju gratis påriktigt dessutom. En stackars fattig föräldraledig ensamstående mamma har väl inte råd att slänga ut massa pengar på dejtingsajter..
-
och där kommer jag att trivas som fisken i vattnetCee skrev 2010-06-22 21:43:29 följande:*hehehehehehehehehehhehe... just det ja..så var det juh ;P
-
He he, förslag på agn?Cee skrev 2010-06-22 21:53:02 följande:*ler....söööööööööööt!!
Ska se till att agna ordentligt ;)