Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

racer x3000 skrev 2011-08-09 21:17:16 följande:
    Gott med muffins
    Det blev inga, formarna är puts väck, vilket jag borde vetat för det var dom förra gången också De blev skorpor och en kopp te som plåster på såren istället.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-08-09 22:25:52 följande:
    Haha, inga muffins då heller. Asså varför köpte du inte formar då då??
    För ibland är de inte värt att gå iväg med trött unge bara för formar. Jag hade helt ärligt glömt köpa, men kom på direkt när jag började leta att aha det här har jag gjort förr Skrattande
  • HäckHäxan

God morgon.

Kaffe åt folket!

Så trist väder idag iaf här, kallt, ruggigt och blöt

• HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-08-10 09:09:30 följande:
    Jo jag har också hört om sånt men det känns ju helt overkligt om det skulle vara hon! Men jag hoppas att det är det, för då kan jag ringa mitt ex och säga "DIN katt är tillbaka". De andra två hade jag när vi träffades men han skulle absolut ha en egen katt och sen tog han inte hand om den.
    HäxanSurtant skrev 2011-08-10 08:59:33 följande:
    God morgon.

Kaffe åt folket!

Så trist väder idag iaf här, kallt, ruggigt och blöt
    Morron Hjärta
    Overkligt men absolut inte omöjligt
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-08-13 18:23:29 följande:
    2 dagar nu... utan cigg..... känns ok... men jag skulle utan tvekan tacka ja om nån erbjöd mig en cigg nu.... värst är efter man ätit..... så egentligen skulle jag klara mig på en cigg per dag..... Drömmer
    Bra, fan vad duktig du är {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan

Hej hopp.

Ville bara säga att jag lever och har typ en paus från internet Obestämd Ja jag vet helt stört Nåja fejjan och snusksidorna kan jag inte lämna  men det förgiftar inte min hjärna lika mkt.

Om jag hade haft nån att KNULLA med hela nätterna så hade jag tittat in mer sällan än nu

Köss på er

• HäckHäxan
    hedersknyffel skrev 2011-08-19 00:38:24 följande:
    kanske träff irl i helgen (tror det blir sista ggn jag frågar om du kommer med ngn lam ursäkt). 
    Troligtvis har du ngn att knulla minst en gång (kanske hela nätterna) så sätt lite fart nu! 
    Skulle kanske hoppat över meningen med knulla inser jag, tänkte inte helt klart där.

Jag kan faktiskt inte dra iväg en hel natt, har hund.

Helt ärligt så kan jag inte åka till stans i helgen, för jag anser mig inte ha råd med det. Jag är barnledig för första gången på 4 v eller nått sånt och hade tänkt begrava näsan i lite böcker och försöka bevara min sinnesro som jag verkligen behöver, är på allvar helt slut, både i kropp och knopp. Skulle åkt till stan på fest hos kompisen men jag bara orkar inte känner jag.

på baken och kläm lite på den från mig.
  • HäckHäxan
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-19 00:51:52 följande:
    Häxan! Jag har saknat dig!
    Har saknat dig med BBB
  • HäckHäxan
    hedersknyffel skrev 2011-08-19 00:55:17 följande:
    Aaaaahh, hör av dig om du kan (vill) Drömmer
    Om vill innebär att ses för att träffas och kolla vad vi är för filurer IRL så skall jag absolut göra det. Efter september så bör mina barnlediga varannan helger fungera som de skall igen, det är sommaren som är mupp eftersom dotterns pappa typ jobbar runt om i halva jävla sverige då.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D