• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

trolletsmamma skrev 2011-03-22 17:21:24 följande:
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej gladaste nyheten idag var att jag fick G på min komplettering sååååååå glad nu är de bara tentan kvar och vänta på besked om...

FIck avslag på mitt bonde-tema vi har i basgruppen INGEN i min grupp KAN säga va vårt syyyyfte och måååål med det hela är heller... är som prata med en VÄGG.....Så min lufare valde att byta ÄMNE och nu har jag kommit såååå långt att jag ska hålla i min första LEKTION På måndag.... LITE nervigt lär det juuu bli... jaja de går nog bra Ska bara skriva massa nuuuu så jag får ihop det och fixa material med
    Härligt!
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2011-03-22 19:56:22 följande:
    här hade vi spel/tv fri dag idag  och  gick bra  tack vare det fina vädret :) eller njaa tills nu då lite tv i sängen  fick dom faktiskt...
    och grabben *HOST* vill ha nintendo ds 3d ;)
    "grabben"
  • Majuuu
    pappa478 skrev 2011-03-22 21:12:04 följande:
    Vart på Ullared idag och köpt 1ton med barnkläder.. en aningens trött ^^ 
    Förstår det. Jag avr där för några år sen men orkade inte kolla nånting tilllsut o köpte väl 2 par byxor o 1 body till sonen o lite klädnypor... Tyst
  • Majuuu

Här blev det inte mycket skrivet ikväll... Tyst Imorn blir det biltur till Södertälje.. Drömmer

Kom ihåg att PMa mig om hytt-kategori, namn, vilka vill dela hytt med vem, frukost ja/nej o födelsedata innan imorgon är slut för att få 50-dagari-nnan-rabatten på kryssningen!

Gonatt gullisar!
    Dröm om mig!
    Kramisar!{#emotions_dlg.flower}

• Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-23 11:18:05 följande:
    men hallooooo!!!!

vart är alla?? säg inte att alla har skaffat sig ett liv???
    Heej!
    Jag är hos daddy... Oskyldig Så du får babbla på för min del oxå idag! (jag skrev ju 100 inlägg häromdagen, dags för dig att göra detsamma! )
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-03-23 11:32:37 följande:
    Sitter i Sugars soffa o slappar
  • Majuuu
    Ett segel skrev 2011-03-23 13:15:32 följande:
    Jojo

"Umgås" hette det .....Skäms
    Ja vi "umgicks" Oskyldig

Nejdå, vi har varit helt oskuldsfulla idag, är ju fullt med barn här..
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-23 14:06:00 följande:
    jag få väl ta och skriva 100 inlägg nåndag när jag har tid
    Jag kan rekommendera att gå ut på krogen o sen sitta o prata med sig själv halva natten..
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-23 14:07:20 följande:
    Hoppas att du får en trevligdag!!

Kramar!!
    Det har jag absolut haft...

Nu ska jag ha en trevlig kväll o natt oxå... Oskyldig

Kramisar!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D