Man ska inte se ner på sig själv, och absolut inte fundera allt för mycket med alkohol i kroppen Det blir bara fel då. Kram
Det är så sant så. Ändå är det jävligt lätt att det blir så om man dricker när man är ur form. Jag försöker att undvika det där, bara dricka när jag mår bra, det är min lösning.
Jadu säg det ja har ingen anning, ja har vissa perioder ja inte kan sova på flera dygn så det kan vara därför mina rutiner har blivit ändrade men ja ska snart fixa något att äta haha
Gahhh fixa till mig med då, för jag är hungrig som en varg här
Jag fundera på att köpa en ny kaffebryggare eller ja måste köpa en ny funderar på en perkulator eller finns det någon annan som gör godare kaffe
Perulator är helt okej, jag föredrar kokkaffe på kittel, varmt, mustigt och gott. Men det tar såklart längre tid, så nu kör jag mest brygg kaffe eller snabbkaffe.
snabbkaffe är inte min favorit men duger i nödfall, ja tror ja sattsar på en perkulator ja kan också säga att jag inte äter inälvsmat heller
Hahha ja nöden har ingen lag, brukar ha bägge delar hemma, måste få i mig någon form av kaffe på morran och eftersom jag hmm försover mig ibland så är det bra att ha
Nå jag har en grill, du kan ju alltid grila något kött.