• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

mattias74 skrev 2011-03-20 10:47:14 följande:
    När jag var barn hade jag några feberyrningar där det tycktes som att fingrarna förminskades och andra konstiga drömmar som inte gick att förklara. Inte haft dem sen 80-talet, men en dag under min sjukdom i början av månaden fick jag samma känsla igen.
    mina drömmar var värst när jag låg på 41,5 graders feber o inte visste om jag drömde eller var vaken... Päronen sa nån kväll till brorsan att han skulle dra ut mig till badrummet o spola kallvatten på mig ifall jag skulle hamna i chocktillstånd medan dom var på promenad.. Då vet man att man är rätt sjuk... Tyst
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 10:48:22 följande:
    Lägenhet då? Har barnen träffat varandra?
    Finns inte så många hyres-6-7rummare att få tag på här i stan.... Tyst

Nej det har dom inte än o daddy har inte ännu träffat  mina barn, men det kommer nog ske snart... Drömmer Vi har snart varit tillsammans i ½år... Solig
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-20 10:50:35 följande:
    blir inte mycket till trådfest då, jag vann 19kr
    tänk om vi kombinerat våra vinster
    99 kr är ju mycket bättre än 19, men inte så jättemycket bättre än 80.... Obestämd

Men vi hinner ju vinna mer fram till kryssningen.. Jag har nog vunnit nåt på 4 av 5 dragningar nu.... Förvånad
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 10:52:03 följande:
    Jag vann inget igår, men 10 rätt på tipset förra veckan och lite över 80 spänn. Fast de försvann dagen efter på godsaker
    Jag vann strax under 100kr på lotto förra helgen (eller om det var onsdagen innan, minns inte).. 5 rätt..
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 10:52:44 följande:
    Värsta är ju när febern går ur kroppen och sängen blir blöt.
    Ja den biten är inte så rolig heller... Skrikandes
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-20 10:55:36 följande:
    bäst att du ger dom lugnande först så dom inte skrämmer bort han
    Majuutschi skrev 2011-03-20 10:54:05 följande:
    99 kr är ju mycket bättre än 19, men inte så jättemycket bättre än 80.... Obestämd

Men vi hinner ju vinna mer fram till kryssningen.. Jag har nog vunnit nåt på 4 av 5 dragningar nu.... Förvånad
    precis, vi får satsa på det
    Nejdå, mina barn uppför sig jättebra i stort sett alltid när vi är bland folk så alla tror dom är jättelugna o lyder mig bra, men ja.... Sanningen är en annan o den vet daddy om.. Han har ju 3 busungar själv även om dom är nog lugnare än mina.. Tyst

Absolut!
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 11:01:26 följande:
    Jag har faktiskt vunnit 2500 på joker en gång. Tänk, 2 rätt till och jag hade fått 10 mille
    Oj,  ja det var inte illa! Förvånad
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 11:02:09 följande:
    Förresten Maja, du var inte i Växhuset med dina busungar igår?
    Nej jag är barnledig denna helgen (jag var ju hos daddy i fredags o på krogen igår o det är ionte mitt normala beteende när barnen är hemma Tyst) så det var nån annan du såg... Äpple
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 11:04:13 följande:
    Hehe, jo. Brände det på onödiga saker som mat och kläder
    Mat är aldrig onödigt.. kläder däremot är ett mörker för tillfället.. Skrikandes
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 11:05:56 följande:
    Tänkte inte på att du var barnfri. Jag var därinne då jag mötte en gammal klasskompis utanför och gick med henne in och hälsade på hennes döttrar. Tänkte precis nyss att hmm, Maja kanske var där och så hejade jag inte.
    Var det nån happening där igår? Är urusel på att kolla upp om det är nåt sevärt/upplevelsevärt som händer på stan.... Tyst Om jag går på happenings så brukar det vara med hela gänget, dvs mina barn, mamma, syrran o henes barn o hennes man.. Så vi brukar synas... Oskyldig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D