• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • sugar rush

natten from hell ha vi haft här... trollfis vaknade tolv o VÄGRADE sova. sen dess låg hon hos mig till tre o ja va vaken för hon snarka så hemskt, o sen börja hon peta mig i ögona o näsan o graja på så då åkte hon tillbaka till sin säng, vilket resulterade i gallskrik o sen slockna vi en timma i min säng, sen va ed tydligen morron 04.25 imorse... helvete ögona gå i kors... No more children haha

• Majki01
    Majuutschi skrev 2010-05-15 23:28:20 följande:
    Ja absolut värre än jag iaf.. jag äger inget smink..
    måste slänga in en kommentar:) det finns INGET bättre än en tjej som är neutral och inte bryr sig om smink:)...

Med detta menar jag ju inte att jag inte kan tycka om en tjej som använder smink:P men neutralt är bäst:)
  • Malena79

Gomorron alla Har visst skrivits en del sen igår

• daddy XL

god morgon :) , och håller med Majki01 helt klart med en tjej som e neutral  eller iaf så det inte blir massa smink .....

• PrincessOfIce
    sugar rush skrev 2010-05-16 09:13:24 följande:
    natten from hell ha vi haft här... trollfis vaknade tolv o VÄGRADE sova. sen dess låg hon hos mig till tre o ja va vaken för hon snarka så hemskt, o sen börja hon peta mig i ögona o näsan o graja på så då åkte hon tillbaka till sin säng, vilket resulterade i gallskrik o sen slockna vi en timma i min säng, sen va ed tydligen morron 04.25 imorse... helvete ögona gå i kors... No more children haha
    Hehe.. När man blir misshandlad av sovande barn.. det är en avskräckande faktor... Eller kanske inte.. :P
    Det är mysigt att ha barnen i sängen.. Trots att mina har en ful ovana att sparka ut mig ur min egen säng.. :/
  • Mentat

*asg*

Med den där kravlistan när kvínnan är desperat undrar jag hur den ser ut för en kvinna som ställer krav?

• PrincessOfIce
    sonen08 skrev 2010-05-16 08:30:21 följande:
    har ögonskugga o mascara när ja ska ut o festa thats it typ Ska ja på dejt eller något viktigare möte så har ja mascara på mig
    Första gången jag hade ögonskugga på mig var på min födelsedag nu iår!
    Jag sminkar mig så sällan att jag knappt ens vet hur man gör.. Får istället tips av de som jobbar på t.ex Kicks eller Åhléns..

Allt jag hade när jag gifte mig för 100 år sen var lite maskara och färgat läppglans.. That´s it..

Festar gör jag nästan aldrig.. Försöker dock göra något åt saken..
  • PrincessOfIce
    Mentat skrev 2010-05-16 10:33:13 följande:
    *asg*Med den där kravlistan när kvínnan är desperat undrar jag hur den ser ut för en kvinna som ställer krav?
    Det där är ju bara grundkraven! ;)
    Ska man komma med något specifikt kan listan bli lååång! :P
  • sonen08
    PrincessOfIce skrev 2010-05-16 10:33:58 följande:
    Första gången jag hade ögonskugga på mig var på min födelsedag nu iår!Jag sminkar mig så sällan att jag knappt ens vet hur man gör.. Får istället tips av de som jobbar på t.ex Kicks eller Åhléns.. Allt jag hade när jag gifte mig för 100 år sen var lite maskara och färgat läppglans.. That´s it.. Festar gör jag nästan aldrig.. Försöker dock göra något åt saken..
    festa händer mer sällan än oftakanske 3-4 ggr förra året festade ja... då hade exet sonen.. iår har ja hunnit 2 fester men då har ja fått bara vara med på förfester för sonens pappa har ej haft han mer än tills de ska ut...
  • bonnieloveskim

men visst har smink betydelse!

i 8 år sminkade jag mig inte, jag sparade till långt hår och var helt naturlig.
    Gick i lite sportiga kläder, typ snygg jacka från stadium inge fula kläder och absolut inte kläder som man kunde tro att jag motionerar i. Men bra kläder.

Sen för 1½ månad sedan klippte jag av mig allt hår, jag färgade hela hårer och köpte smink och nya kläder, örhängen, halsband.
    Nu är jag fin varje dag när jag jobbar.

Och visst märker jag skillnad från omgivningen.

visst inte bara smink, utan lite tillbehör också som gör att man ser fin ut..
    men allt i ett gör sitt till
    Så numera åker lite på nästan varje dag.. undantag är trädgårdsarbetet.

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D