• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

mclo skrev 2011-03-18 22:19:28 följande:
    Vad händer för alla i helgen då?
    igår - ladda daddy-batterierna
    idag - städa massa o sen tjejkväll o utgång
    imorn - städa upp efter festen, sen plugga tills barnen kommer hem vid 17
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-18 22:26:50 följande:
    Starchild: Vill du veta en överraskning. Vården lär dig ingenting, däremot blir du dummare av att jobba där.  Försök få en läkare att klistra igen ett kuvert och de säger: Hur gör man det?
    Meh nu ska vi inte vara sånna... Död  
    Det dumma inom vården är ju att om folk har tex ont i armen så går dom till läkaren som skriver ut värktabletter o säger att man ska vila... Man ska istället gå till en sjukgymnast (som har bättre koll på muskler än läkare har eftersom vi läser mycket mer om det på våran utbildning än vad läkarna gör) som faktiskt kan hjälpa en.
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-18 22:32:59 följande:
    tack =) YEPP lite socialt begåvad är jag allt...
    Själv är jag överöppen o socialt inkompetent..
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-18 22:33:18 följande:
    Det stämmer nog..eller har ju varit frisk några dagar innan man drabbats igen.... Varit en riktigt sjuk vinter iaf... med öi,bhi, influensor och förkylning..... nu får det räcka för min del....
    Ja nu får det vara nog! Nästa vecka blir det vår påriktigt o då ska du vara frisk!! Så de så! Skål
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-18 22:40:58 följande:
    Allsvenskan sedan har jag fått göra massa operationer i knät brosk fibrileringar på laterala tibiakondylen  o NGE 41 operation o så men men.. Sköj va d allt..  
    kul med lite skelett-språk så jag känner mig riktigt hemma..

*känner mig återigen hemsk för att jag tycker folks skador är väldigt intressant o fascinerande* Skäms
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-18 22:42:39 följande:
    Vaddå? Jag lärde mig klistra kuvert i lekis:)
    Men seriöst... Skrikandes Om man har nån annan som klistrar igen kuvert åt en så slipper man ju göra det själv.. Lätt att man skulle utnyttja den fördelen då..
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-18 22:51:51 följande:
    Jag tuggar taggtråd och pissar napalm.
    "pissar napalm" låter som en STD...... Tyst
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-03-18 22:54:36 följande:
    Haha, va fan.. prosit blir så grinig på mig..
    Jag är ju ganska snäll sålänge man inte spårar ut totalt för då får man hänga på en annan del av forumen..
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-18 22:59:52 följande:
    Tur man är prosits snövit och fjäsk.......  Jag kommer ju undan allt....
    Hjärta
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-03-18 23:01:37 följande:
    Mm.. ska be FL-Staff ta bort all mina inlägg så ni halkar ner 7000
    Nej du.. Dom andra har nog skrivit mer än sammanlagt 300 inlägg.... (Prosit har skrivit 670 sidor Tyst)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D