Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sthlmsman77 skrev 2010-09-21 06:57:24 följande:
    usch inte kul att inte få någon sömn.....själv vaknade jag FÖR tidigt så nu sitter man på jobbet igen :(
    Låter inte heller som något positivt...

Långa dagar..?
    Jobb du trivs med eller bara har för lönens skull..?
    Rörligt eller stillasittande..?

Japp, ja e frågvis
    Alltid aldrig ibland...
  • Isnogood
    sthlmsman77 skrev 2010-09-21 07:08:37 följande:
    nja inte så värst långa dagar utan rätt normala ca 8-9 timmar.
    Har nyligen bytt jobb så än så länge är det kul dock är det stillasittande men det är ju den vägen jag valt att gå i och med att jag jobbar med forskning och utveckling. Men som person blir jag lätt rastlös så jag försöker att inte sitta allt för långa stunder i stolen framför datorn.

Frågor är alltid trevligt ;)
    Oh, forskning... (ok, där lät det nästan som om jag visste något i ämnet så det är bäst att klargöra att så inte är fallet Skäms )

Innom vilket område..?
    (Inte bostadsområde eller kommun då, vilket du självklart också får säga förstås Oskyldig , utan mer innom vilket område forskningen rör sig   )

Lät ju attans glammoröst på något vis, o spännande, lite att det alltid händer något nytt, ingen dag är den andra lik
    Alltid aldrig ibland...
  • Isnogood
    sthlmsman77 skrev 2010-09-21 07:20:11 följande:
    inom telekom...kanske inte så upphetsande men du har rätt i att varje dag är unik
    Vad jobbar du med?
    All forskning är väl oerhört viktig på sitt sätt, annars så skulle ingen ha anledning att forska innom dessa områden

Åh...ja jobbar med det oerhört glammorösa (inte) arbetet maskinskötare i produktion...
    Kycklingslakteri Skäms

Enda "happening" och annorlunda som sker i min vardag är väl när någonting går sönder...o det blir merjobb o stress som följd för att försöka "köra ikapp" förlorad tid.
    Alltid aldrig ibland...
  • Isnogood
    sthlmsman77 skrev 2010-09-21 07:35:09 följande:
    ok :) då är det dig man ska tacka för att man får "kyckling på fredad"
    Ha ha ha, preciiiis rätt Drömmer
    sthlmsman77 skrev 2010-09-21 07:38:46 följande:
    hmm stavfel...attans

Själv gör jag ju AAAAaaaaaldrig några Oskyldig
    (Jag skyller alla stavfel på tangenterna)
    Alltid aldrig ibland...
  • Isnogood

Ska ta o sparka igång racern nu o bege mig mot besiktningen "ångest"

Ha de gott

O bind inte upp er medan jag är borta... Drömmer

Alltid aldrig ibland...
  • Isnogood

SKITBIL

Enda positiva verkar vara att skitbilen uppenbarligen är lika mycket vänsterhänt som jag själv...för alla fel sitter på höger sida (på bilen alltså, inte på mig...jag har ju inga fel "HOST" )

Alltid aldrig ibland...
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-09-21 10:05:02 följande:
    Ont i magen o kallsvettas vill inte vill inte vill inte mår skit o får ångest
    Inte kul...

En alvedon + en ipren (eller ibumetin) o en kopp varmt ingefärste (helst, annat te går bra) så känns det nog liiiiite bättre sen...

Tandläkarbesöket..? var det i dag...eller igår... "Vimsig"
    Alltid aldrig ibland...
  • Isnogood
    sugar rush skrev 2010-09-21 11:10:36 följande:
    haha,, de där känns igen..
    de e ju fan alltid nått..

drivknutar, kammaxel grejs eller nå hjul lager o diverse annat dyrt som måste åtgärdas...

ja ha nog lagat allt som går o laga på min lilla pärla... kammrem bytt,,, fläktrem bytt... allt nytt... så den BORDE vara nästan gratis nu hädan efter bara bränsle o försäkring som kostar...
    Oh...ja kanske inte ska klaga så mycket då... har bytt bakbromsar o en spindelled + censorerna till abs o tracks... annars bara fyllt på diverse vätskor...
    Alltid aldrig ibland...
  • Isnogood
    Skäms Inte jag SJÄLV alltså.... tur nog finns det folk som förstås sig på bilar Drömmer
    Alltid aldrig ibland...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D