• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Ett segel skrev 2011-03-09 18:06:14 följande:
    !3 maj ..Är ni inte kloka,,,, Min planering sträcker sig till.....Fredag ,kanske Drömmer

13 maj ,Det är ju EONER av tid,,, lika avlägset som bigbang .bakåt i tiden ,, Neee CARPE DIEM vettu

Truth= jag är inte bra på å planera (heller) är jag hungrig, äter jag ,trött sover jag, K-t så X(censur)X Jag!

fast när det gäller träning så planera jag iaf hur mnga ggr per vecka...

( Men Kanske det,Ligger skärgårn kvar efter :)
    Vi har barn o liv........o när det är många barn o många liv inblandade går det inte att göra helt hur spontana grejer som helst.... Dessutom är det 1-årsjubileum för tråden så det tål lite planering så så många som möjligt ska kunna komma med...
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-09 18:24:49 följande:
    Nu är man mätt i magen iaf.....
    Önskar jag kunde säga detsamma.... Har noll matlust...
  • Majuuu
    Ett segel skrev 2011-03-09 18:59:02 följande:
    No Shit...

Annars tänkte jag vi kunde åka ,nu ihelgen Alltså  Oskyldig
    Jag har barnhelg i helgen, dessutom är jag fortfarande halvkrasslig o barnen är febriga, så det är ingen bra idé...
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-09 19:05:41 följande:
    Jag tvingar i mig käk.... har haft lite väl mycket blodtrycksfall det senaste..... Rynkar på näsan
    Jag tvingade i mig lunch.......men det var för 7h sen.... Skrikandes Kanske dags att äta nåt, men vad? Inget känns lockande... Gråter
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-09 19:37:18 följande:
    nu menade ju inte jag så
    Plantagen skrev 2011-03-09 19:26:48 följande:
    Har det svårt att trixa till umgänge som det är. Och nu skulle vi få en vecka tillsammans... är ju "bara" 50 mil imellan oss :O
    hua 50mil e en bit.
    Jag tycker dom 9 milen till JM är i längsta laget ( men värt det )
    Fast konstigt nog så är dom 9milen hem jobbigare
    Jag har 12mil till daddy o det är inga problem på vägen dit, mycket värre hemåt..
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-09 19:39:48 följande:
    Vi pratade om kryssningen redan på trådfesten 11december 2010 småbarnsföräldrar måste planera!!!
    Jepp!
  • Majuuu

Nu har Prosit hostat tillräckligt via skype så nu ska hon låta daddy glo på fotboll o själv gå o repetera lite luftvägar o immunförsvar o varför inte lite blodomlopp, CNS, PNS o endokrina organ oxå.... Jeij!

Gonatt gullisar! Solig
    Dröm om mig som alltid!
    Kraaaaaaaaaaam! Nalle 

• Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-09 21:08:15 följande:
    Majuutsci tjejpolaren hälsar att du glömde ANS du fattar säkert vad det är. För jag vet inte vad det är.
    autonoma nervsystemet? Nejdå, glömde inte det, kände bara inte för att plugga på det igårkväll för jag har rätt bra koll på den biten..
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2011-03-09 21:34:44 följande:
    För dom totalt uttråkade:
    (Och en o annan nyfiken...)

Google translate, välj från TYSKA till TURKISKA, och skriv in 15 stycken: ä

...alltid kul o lärorikt det där 
    Kan vara användbart på tentan..
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-10 02:30:18 följande:
    tycker om dig oxå <3
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-10 02:48:47 följande:
    Söt du är!! *ler*
    Lellebror skrev 2011-03-10 02:49:25 följande:
    *lite mer gulligull*
    Get a room...... Tyst
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D