Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-10-13 14:37:44 följande:
    här går det kanon har motivation till tusen nu har ja bara 7 kaptiel kvar o läsa till imorgon kväll hehe Sen får tentan gå som den vill o pengarna löste sig med så sprit och utgång blir de på lördag wieeeeeeeeeeehoooo skiter i hur förkyld ja är ja ska ut
    Grejt !!!
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-13 16:04:45 följande:
    Här är det gratis iaf

Men tydligen går det nått jäkla virus här som bl a sätter sig i öronen. En av vildens fröknar på dagis har öroninflammation.... en annan har yrsel mm.....
    Gratis=bra!!!

Och jag har vart med i FL rättså länge nu så jag är ganska på bra på och ställa diagnoser, vet du 

yrsel=högsttroligt gravid
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-13 17:01:25 följande:
    Oh fan, jag trodde att min yrsel ibland berodde på mitt lite väl låga blodtryck..... kanske är gravid? Förvånad

Ska säga till hans fröken att hon nog har en bulle i ugnen oxå

Jag roar mig med att ställa diagnoser genom symtom och näsan i diverse läkarböcker jag lagt mina tassar på.. hehehe.... roligaste grejen var när jag ställde en diagnos på syrran och läkarn flinade och sa annan sjukdom... gissa vem som hade rätt?
    Haha... ha du yrsel och ont i örat???? Kan ju bara vara nåt mega allvarligt!!! eller så är du gravid!!!

Berätta för vildens fröken att en tant på FL är nästan 100%  på att hon är gravid om hon ha yrsel...
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-13 17:13:22 följande:
    Yrseln beror på mitt låga blodtryck, har det till och från, fast det har kanske blivit en aningen värre det senaste...*visslar lite avledande*

Örat beror nog nästan till 100% på en inflammation.... blir la en pencillinkur *urk*

Är garanterat inte gravid... är ingen elefant
    Hahaha!!!
  • cajsasmamma

usch va långtråkigt man kan ha när C är hos mormor Skäms

Man kanske skulle ta och packa lite inför helgen!! annars är jag expert på att överpacka!!!

• cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-10-13 20:44:59 följande:

Man lär sig mycket på FL..
    Tex:
    mensvärk = gravid
    ont i foten = gravid
    hungrig = gravid
    kliar i hårbotten = gravid

Hahaha det stämmer ju!!!
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-14 13:13:43 följande:
    Så var läkarbesöket avklarat. Facit: öroninflammation och bihåleinflammation. Går nu på värsta dunderkuren med pencillin, örondroppar och reaxin eller vad det hette. Men men, gick iaf dit och ska väl banne mig bli frisk nu
    Usch då men som tur var det inget värre ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D