Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-23 21:29:56 följande:
    Men den försvinner itakt med att du fortsätter gå ner och du fortsätter motionera.
    har gått ner 10 kg men den sitter fortfarande där den sitter och inte har den blivit mindre BEhöver någon supereffekt för o bli av med magen..GÅr ja ne i vikt tar de över allt utom på magen...
  • sonen08

sorry ska inte störa er...ja är ena stund på bra humör andra så är ja nere på botten..sorry

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-23 21:50:32 följande:
    Det är väl en sida med adhd? Humöret åker bergochdalbana.... vet hur det är Obestämd
    mmmm...har inte medicin heller just nu så de är ännu större baksida då...Läkaren har inte hrt av sig om ny tid så ska ringa henne imorgon...
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-23 21:56:29 följande:
    vilken medicin får du? Be läkaren att sätta det på apo-dos... behöver bara förnyas 1 ggr om året... smidigare än att ränna hos läkarn i tid o otid....
    concerta får för 3 mån i taget sen måste ja på läkarbesök för o få nya eftersom de innehåller morfin så vill de ha koll på ja du fattar..
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-23 21:59:07 följande:
    Jag kan ge dig ett tips.. Glo inte bara på vågen utan ta mått runt magen så ser du att du faktiskt minskar... Bäst är typ där man är störst för därmiskar det mest..
    har försökt med det...men de funkar inte tyvärr magen sitter där den sitter och den blir inte mindre
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-23 22:04:55 följande:
    Hmm.. jag får gå dit var sjätte månad... eller vart åttonde... minns inte riktigt... fråga om apo-dos iaf... du kan gå på kontroller ändå.... förnyat recept kostar ju pengar varje gång... + läkarbesöket ju....
    jo men de för de ska ha koll på vikt o blodtryck med...har mankommit upp till en viss summa får man ju frikort 1 år mensis skicka hon bara ut ett recept till mig somja fick hämta ut för ja missa mitt besök i julas...men förstår nte en läkare som alltid skickar ut tider i tid o inte gjort de nu på över 6 mån...de ärju något som är fel då....
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-23 22:13:27 följande:
    Vet.. är nästan uppe i gratis medicin nu hur har ditt blodryck varit på kontrollerna innan då? Mitt ligger på normalt eller strax under Förvånad o innan jag började med de förbannade p-pillren så rasade jag 17 kg i vikt... men gått upp typ 7 kg med dom *morr*
    de har vart normlat...vikten ska ju ner ändå så den skiter ja i hehe
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-23 22:13:00 följande:
    knas.. Men det tar ju lite tid... Det kommer nog försvinna cm efter cm där oxå...
    jo ja vet...
  • sonen08

Nu har ja beställt mirakel piller via aftonbladet som ska ta bort bukfettet Hoppas de hjälper

• sonen08

ååååå jippi min läkare är på semster hur tusan ska ja då få medicin...

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D