• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-21 23:07:46 följande:
    ah ah ah, nej ni får leva på era minnen av den kvällen
    tssssssssssss...ska spela det om o om o om igen..o skänka till vännerna så de kan spela upp det på midsommarannandagen ;P;P;P
  • Cee
    jag räddar er...jag kan tjöta nykter också ;P Sen kanske det är utav den hysteriska varianten..men jag tjötar iaf ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-21 23:23:58 följande:
    nej nej, inte ljugit, har talat sanning med modifikation
    jag har faktiskt speeedoooooooooos ;P fast i bikinivariant ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 23:24:29 följande:
    hmmmmm... hur ska det gå till? Kan ju inte visa folk nått som inte händer förrens nästa vecka

Toktös där Tungan ute
    Nästa annandagmidsommar... på figures o mitt bröllop..denna annandag midsommar ska han juh fria!!!! TOKA! ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-21 23:24:45 följande:
    Hmm, tror jag ska klä ut mig så ni inte känner igen mig
    Kan inte missta oss på dig förstår du väl!!!! En fining som du kan inte gömma sig ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 23:25:43 följande:
    ASG.... nu får jag ont i magen av allt skrattande.... jag kan se det framför mig ju
    hahahaha..jaaa..jag med.. du står o tittar i golvet nervöst o tyst som en mussla... Figure som står o försöker ta lite dansanta steg o skämta till det lite fast det bara blir urfånigt..o jag som står o tjatar hysteriskt om ingenting o flackar med blicken...'hehehehehehhe
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 23:29:23 följande:
    Förvånad bröllop? Pax för rollen som den bittra brudtärnan.. eller va tusan det kallas
    Lobvar att kasta brudbuketten till dig så du slipper vara bitter länge till ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-21 23:29:51 följande:
    COWABANGA!!
    mmm..tillskillnad från dig kör jag inte med falsk marknasdföring ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-21 23:30:26 följande:
    hmm, man kanske skulle försöka iaf
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...... *snyft... du blir ju lilla jag alldeles ledsen i ögat juh =(
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-21 23:31:00 följande:
    he he, jag skrev bara nåt om läppglans, sen spårade det ur rätt rejält
    *hehehehehehehhee... blri juh så när vi pratar med dig ;););)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D