• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

PeterA skrev 2010-06-03 09:00:53 följande:
    Godmorgon! :)
    Goddag!
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-03 12:30:55 följande:
    visste inte du kunde finska vilka talanger du har hehe..

verkarsom alla flytt från tråden...

Såg de öppnats en ny tråd som inte får ha GNÄLLISAR i......
    Självklart kan jag det.. Är halvfinne o tvåspråkig.. Pratar finska med barnen (o min mamma o halva släkten)..

Ja, visst är det lugnt o skönt.... Eller nej så kanske man inte ska säga men jag känner mig nog inte så välkommen i den andra tråden.... Bara för att man har en liten matematiklektion så folk blir lessa.. Men rätt ska vara rätt... O här får man gnälla om man vill..
  • Majuuu
    sthlmarn skrev 2010-06-03 12:38:03 följande:
    är bara in på besök.....men det handlade defenitivt inte om en matematiklektion. Jag tar inte illa upp för det......fanns betydligt värre saker att bli irri över.

sa aldrig hejdå men gör det nu med äran och hedern i behåll

*ciao*
    Kanske för att jag kräktes för mycket över allt snus... Hmmmm... Jaja, orka bry sig...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-03 12:37:35 följande:
    nopp känner mig inte heller välkommen i de tråden.. skriver ma något gnälligt här så kan man räkna med o bli dissad eller ignorerad för man skrivit..medans andra som gnäller de får sympati direkt.....jaja skiteri vilket defår ha sååå kul i sin tråd....vill ha tillbaka SUGAR!!!!!
    Du får gnälla så mycket du vill i denna tråd.. Jag ignorerar dig inte.
    Jag vill oxå att hon ska komma tillbaka...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-03 12:47:03 följande:
    ja är väl född bakom ett flöte för ja fattar inte va som har hänt???? men ingen verkar vilja förklara de för lilla mig ändå så....
    Nej, jag vet väl inte heller riktigt varför en del plötsligt blev så sura o skulle dra ner stämnningen hela tiden.. Men jag vet att folk har olika värderingar o jag lägger mig inte i om nån hjälper en nybliven pappa att vara otrogen, men andra tycker det är jobbigt.. Sen så var det väl lite knas mellan två personer som skulle ha träffats irl o så började den ena av dom flörta med nån annan o då tyckte den andra att det blev jobbigt...
  • Majuuu
    sthlmarn skrev 2010-06-03 12:53:36 följande:
    roligt att försöka säga vad man tror när man egentligen inte har en aning:-S
    Ja, men jag säger bara det jag vet... Sen det jag inte vet kan jag inte förklara
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-03 13:19:27 följande:
    Jag fattar inte vart gnället kommer in? Visst var det en sur stämning här för ett litet tag.. men i övrigt tycker iaf jag att det varit en kul och bra tråd... och sen kan man la få gnälla lite över vardag, sjukdom osv men... vi e la inga känslolösa robotar

Jag stannar här så länge tråden lever
    Gnälla bör man, annars dör man..

Härligt.. Jag oxå..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-03 13:27:10 följande:
    Såååå... kryssning på lördag nu då? Ska bli spännande att höra om det.. och hoppas ju att det blev så bra att en repris kan tänkas komma... och att moi kan följa med då
    Absolut!!!
  • Majuuu

Nu ska jag väcka Limpan så vi kommer iväg till dagis.. Sen ska vi hem så jag kan fixa matsäck medan barnen käkar mellis, o sen tillbaka till dagis vid 16 för picknick o avslutning... Är trött redan nu..

Ha en bra dag!!

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D