Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Bubsan skrev 2011-07-27 16:15:52 följande:
    hehe, så får man inte tänka, kära lilla du, det finns 20åringar som är mer mogna än 40åringar.

och sen tycker jag det skiljer mycket mellan en 18 och en 20 åring oxå, fast oxå där beror det på olika mognad.

Ähh kör på Häxan, om det känns bra.
    ahahhahaha Hmm han spamar ner min mail på fejjan... skall se vad han gör nästa gång jag är barnledig då, om de ens blir så nästa helg, för han är iväg och jobbar och skulle vara iväg några veckor sa hans sambo när hon lämnade Freja i måndags.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Relaxarn skrev 2011-07-27 16:16:03 följande:
    Njae grannarna är 60+ och det är lite väl för mig faktiskt.. Sen kommer bara polisen om man gör det och då måste man ge förklaringen att jag gör vad jag vill i mitt hus och att det är deras val att titta in här..Flört
    ahhahaha ja farbror blå är känsliga saker det!

Va gillar du inte dökött Skämt åtsido, är kanske inte så smart att fönsterblotta sig.....
  • HäckHäxan
    Relaxarn skrev 2011-07-27 16:22:39 följande:
    Vart är det tänkt att leda?Tungan ute Tycker det låter så fel när ordet sambo kommer in i bilden..Obestämd
    INgen aning om vad det lammet tänkt, han har försökt i tre år nu, så man kan knappast anklaga honom för att inte ha tålamod iaf

Varför lät ordet sambo fel?? För mig är det helt normalt att min dotters bonusmamma och jag pratar med varandra liksom, kan inte se något konstigt alls i det.
  • HäckHäxan
    Bubsan skrev 2011-07-27 16:25:39 följande:
    Frejas pappas sambo
    Relaxarn skrev 2011-07-27 16:32:10 följande:
    Hahaha dåså.Tungan ute Nej jag tolkade det som lammets sambo och tänkte att det är dumt att träffa någon som är upptagen..Oskyldig
    aha nu är jag med, tänkte inte ens att de gick att tolka så. Nej lammet har ingen sambo eller flickvän.

Brukar säga till honom att han borde ligga med flickor i sin ålder dock, men han menar att dom är tråkiga, pantade med noll koll typ. SAå du som ändå bara är några år äldre, kan en sån där yngling verkligen ha koll på vad han själv vill??
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-27 16:42:22 följande:
    Pappa e 36 o mamma är mycket äldre var det en liten som sa här förut
    Barn säger så mkt knasigt ibland
  • HäckHäxan

vill träffa dig snart! står inte ut längre...

När man talar om trollen så kom detta mail.... Tolkas???? Tyst

• HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-27 17:07:45 följande:
    Nu är vi hemma. Jag är helt slut. Totalt. Det var ungefär tusen miljoner grader varmt där idag. Och ungefär lika mycket folk. Fastnade i köer på vägen hem.

Efterlyser en dusch och lite god mat, någon som har nåt lättillgängligt!?
    Tänkte köpa nån mat ute, vi kan dela familjärt!

Dusch är ju aldrig fel.......

Varmt här med, men jag vägrar gnälla så som jag efterlyst solen det sista.
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-27 17:10:50 följande:
    Åh men säg inte så! Vad gott! Jag visste att jag skulle kört mot Gbg istället för Sthlm på vägen hem!
    hahahahh du ser, då kunde vi tagit ett bad i sjön ovanför mig, så kunde du svalkat dig där.... och jag kunde åkt med till bubsan och också fått lite sallad
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-27 17:16:22 följande:
    Ja det blir nog mat ute för oss också. Sen är jag officiellt ruinerad tror jag.
    Nej dusch är nödvändigt. Jag gjorde misstaget att ta jeans på mig så jag är så jäkla svettig. Har dessutom ingen ac i nya bilen. Obestämd
    Undra hur folk överlevde utan AC för sådär 20 år sen Nervevade rutor!!!! Jag älskade att vara barn på den tiden

Ja jeans är ingen höjdare idag, men det blir nog jeans här med ändå. Kjol är inte min grej riktigt och mina shorts är spårlöst borta!!!
  • HäckHäxan
    Bubsan skrev 2011-07-27 17:21:16 följande:
    Självklart

Så kan vi dricka kaffe oxå
    Kaffe är alltid välkommet!!!! Kaffe skål liksom
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D